Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal bake Kvæfjord kake til konfirmasjon til min venninnes datter. Jeg hadde planlagt å bake bunnen dagen før og ordne krem og sette den sammen før vi drar i kirka. Men da blir kaken stående i bila imens vi er i kirken. Men det kan jo bli sol og da tåler den det vel ikke?

Lokalet dem skal ha selskap i er ett godt stykke unna så å levere den før kirka blir vanskelig.

Og så var det gave da. Er 500 kr lite? Mer vanlig å gi 1000 kr?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405492-kake-til-konfirmasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har en kakeboks med et rom under der jeg kan ha kjøleelement. 

Har du noen kjøleelement som du kan ta med? Ha boksen i en kjølepose (sånne store de selger i butikkene enkelte steder med kjøleelement i. Pass på at kaken ikke står i solsteken, dekk over så den får skygge. 

Hvis det er en venninne er jo 500 bra det. Jeg tror ikke jeg ville gitt mer. 

Du baker tross alt kake i tillegg. 

Man gir som man har råd. 

Anonymous poster hash: 3dc28...88d
påskelilje

Legg kjøleelementer rundt, og parker i skyggen, med vinduet på gløtt, så går det nok bra.

Jeg skal gjøre det samme, bake Verdens beste (samme kake) til ei venninnes konfirmant. Har ikke tenkt på hvor mye vi skal gi, men jeg synes 500 var mye. Tror det blir 300.

Madelenemie
  AnonymBruker skrev (På 2.5.2015 den 7.19):

Jeg har en kakeboks med et rom under der jeg kan ha kjøleelement. 

Har du noen kjøleelement som du kan ta med? Ha boksen i en kjølepose (sånne store de selger i butikkene enkelte steder med kjøleelement i. Pass på at kaken ikke står i solsteken, dekk over så den får skygge. 

Hvis det er en venninne er jo 500 bra det. Jeg tror ikke jeg ville gitt mer. 

Du baker tross alt kake i tillegg. 

Man gir som man har råd. 

Hei!

Hvor får man kakeboks med kjøleelement?

AnonymBruker
  Madelenemie skrev (På 4.5.2015 den 12.52):

Hei!

Tror jeg kjøpte min på Coop Obs :) Men det er noen år siden nå. Akkurat den jeg har er det mest plass til en høy bløtkake. Kvæfjordkaker pleier å være litt lengre... men de har sikkert ulike typer. En kan jo google, søk etter kakeboks + kjøleelement så kanskje du finner noe :)

Annonse

AnonymBruker
  Madelenemie skrev (På 4.5.2015 den 12.52):

Hei!

Jeg ser at Cacas har en lignende jeg har http://www.cacas.no/Produkt/540-50:) Den er rund som du ser, men bare google - så kan det hende man finner andre typer som er større. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...