Gå til innhold

Får ikke smertegips selv etter å ha forsøkt tre ulike sterke smertestillende!

Anbefalte innlegg

Psykotisk94

Nå er jeg ganske frustrert og rådvill! Jeg har nylig skadet et kne. Det er ikke påvist brudd, og senene får de ikke undersøkt skikkelig på grunn av hevelse, så det har jeg fått ny time til om en uke.

Men, problemet er jo at de sterke smertestillende som jeg har fått (Paralgin Forte, Tramadol og Pinex Forte), ikke funker. Selv ikke da jeg fikk en ganske høy dose med morfin rett i åra, gikk ikke smertene bort. Jeg skjønner jo at det umulig kan ta bort all smerte, men det tar ikke høyden engang! Så derfor har jeg bedt instendig om smertegips, men det får jeg ikke fordi legene jeg har snakket med, ikke mener at det er "medisinsk riktig", pluss at de mener det ikke er nødvendig fordi det ikke er påvist brudd. Hallo! Det er jo medisinsk riktig når så sterke smertestillende ikke funker.

Jeg får ikke sovet ordentlig om natta, våkner hver time av smerter, får knap beveget meg rundt i leiligheten, ligger mest på sofaen med beinet høyt og en ispose over kneet.

Jeg har jo før fått smertegips både over kneet og på begge håndledd selv om det ikke var brudd fordi jeg vet at smertestillende ikke fungerer på meg, og da har smertegipsen fungert ypperlig! Hvorfor vil de heller hive i folk masse piller enn å gipse når det før har fungert bedre?

Noen som vet om det er "lettere" å få en smertegips om man går til en privatklinikk? F.eks Volvat? Jeg kan betale i dyre dommer for at smertene skal forsvinne selv om økonomien er skral fra før av!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...