stjernestøv Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror. Jeg tror det ligger mye i det ordtaket. Samtidig tror jeg det er et ordtak som vi bør være forsiktig med hvis vi bruker det på deprimerte mennesker. Jeg tror ikke vi i alle situasjoner og med forskjellige psykiske lidelser er fullt i stand til å tenke positivt. Jeg blir veldig frustrert av å høre det ordtaket når jeg ikke er bra. Men for alle er det noe å jobbe mot. Hvis vi klarer det så har det positiv virkning på oss. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Jeg tror det ligger mye i det ordtaket. Samtidig tror jeg det er et ordtak som vi bør være forsiktig med hvis vi bruker det på deprimerte mennesker. Jeg tror ikke vi i alle situasjoner og med forskjellige psykiske lidelser er fullt i stand til å tenke positivt. Jeg blir veldig frustrert av å høre det ordtaket når jeg ikke er bra. Men for alle er det noe å jobbe mot. Hvis vi klarer det så har det positiv virkning på oss. Ja og hvis vi gjør ting som gleder oss vil vi vel automatisk tenke positivt? Men det er det og, å finne noe som gir glede. Ja det er jo noe å jobbe mot, tenk om alt kunne bare vært positivt. Men det er vel ingen som har det positivt hele tiden? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Jeg mener det er *noe* i det, men ikke slik at det er den eneste, fulle sannhet . Det er bare et ordtak som mange finner noe sant i, akkurat som 'bedre føre var enn etter snar', 'Fra bunnen kan det bare gå oppover', borte bra, men hjemme best osv.Anonymous poster hash: e5be5...f2a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Jeg mener det er *noe* i det, men ikke slik at det er den eneste, fulle sannhet . Det er bare et ordtak som mange finner noe sant i, akkurat som 'bedre føre var enn etter snar', 'Fra bunnen kan det bare gå oppover', borte bra, men hjemme best osv.Anonymous poster hash: e5be5...f2a Er noe i de ordtakene også ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Helt klart at det er noe i det. Men det forutsetter at situasjonen du befinner deg i gjør at det er mulig å ta et aktivt valg i å tenke positivt. Anonymous poster hash: 0c1c6...349 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Helt klart at det er noe i det. Men det forutsetter at situasjonen du befinner deg i gjør at det er mulig å ta et aktivt valg i å tenke positivt. Anonymous poster hash: 0c1c6...349 Og ikke minst se det positive i andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.