AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Holder på med å finne ut av noen pc program. Dette er utfordringer jeg normalt liker. Men nå etter kort tid blir jeg urolig. Det presser på og koker i brystet. Jeg klarer nesten ikke å vente mens jeg slår av maskinen engang. Det samme skjer på jobb også. Er det normalt å ha det slik?Anonymous poster hash: 591af...65d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Jeg får jo ikke gjort ferdig det jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 591af...65d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Normalt? Jeg vet ikke. Jeg kan ha det slik i perioder, mulig hormonelt om jeg absolutt skal lete etter en plausibel forklaring. Jeg tillegger det ikke noe vekt. Bare konstanterer at slik er det for øyeblikket og tenker at this too shall pass Anonymous poster hash: a1b5d...350 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Normalt? Jeg vet ikke. Jeg kan ha det slik i perioder, mulig hormonelt om jeg absolutt skal lete etter en plausibel forklaring. Jeg tillegger det ikke noe vekt. Bare konstanterer at slik er det for øyeblikket og tenker at this too shall pass Anonymous poster hash: a1b5d...350 Det er bra du klarer å akseptere det. Jeg klarer ikke det. Det er for mye, og det er for vanskelig. Det er vondt, og det hemmer meg for mye.Anonymous poster hash: 591af...65d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Jeg klarer ingenting lenger.Anonymous poster hash: 55a5a...647 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.