Blomsterfluen Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Det hadde jeg i går helt ubegrunnet som følge av volsom ubegrunnet hyperaktivitet og urolighet og ukonsentrasjon. Det var helt grusomt og ble helt rar og uvirkelig og søvnløs i natt. Har dere opplevd noe liknende? Det har ikke jeg før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Det hadde jeg i går helt ubegrunnet som følge av volsom ubegrunnet hyperaktivitet og urolighet og ukonsentrasjon. Det var helt grusomt og ble helt rar og uvirkelig og søvnløs i natt. Har dere opplevd noe liknende? Det har ikke jeg før. Kan være angst, kan være hormonproblemer, eller seponeringssymptomer.Anonymous poster hash: 693c1...e89 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Skrevet 10. mai 2015 Kan være angst, kan være hormonproblemer, eller seponeringssymptomer.Anonymous poster hash: 693c1...e89 Ok. Men hvordan har det seg at jeg fikk seponeringssymptomer uten å ha sluttet på pillene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Det høres ut som angstsymptomer. Ikke noe kjekt, men det er ikke farlig. Anonymous poster hash: 6eee5...e6f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.