Gå til innhold

Kvalifiserer jeg for benzo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg som dritt. Pill råtten. Og for å bygge under den følelsen stapper jeg i meg en masse dritt, selv om jeg er mett. Jeg blir kvalm og i dårlig form, men jeg føler meg så elendig inni meg at jeg må få det ut på en eller annen måte.

Jeg orker ikke å stå opp, for da får jeg ikke være i fred. Været er nydelig, men dagen er allerede ødelagt. Jeg klarer ikke å slappe av. Jeg har masse angst, uro, smerte og kaos inni meg. I tillegg har jeg vondt i ryggen fordi jeg lå i nesten hele går også.

Kvalifiserer slike situasjoner for benzo?

Livet mltt stopper opp å fungere når det er slik. Har hatt det slik i mange år, og det har ødealgt veldig mye for meg.

Anonymous poster hash: c8436...400

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg som dritt. Pill råtten. Og for å bygge under den følelsen stapper jeg i meg en masse dritt, selv om jeg er mett. Jeg blir kvalm og i dårlig form, men jeg føler meg så elendig inni meg at jeg må få det ut på en eller annen måte.

Jeg orker ikke å stå opp, for da får jeg ikke være i fred. Været er nydelig, men dagen er allerede ødelagt. Jeg klarer ikke å slappe av. Jeg har masse angst, uro, smerte og kaos inni meg. I tillegg har jeg vondt i ryggen fordi jeg lå i nesten hele går også.

Kvalifiserer slike situasjoner for benzo?

Livet mltt stopper opp å fungere når det er slik. Har hatt det slik i mange år, og det har ødealgt veldig mye for meg. Anonymous poster hash: c8436...400 Anonymous poster hash: c8436...400

Tror jeg ikke. Men du kvallifisserer nok. For ssri.

Anonymous poster hash: 94ac2...b18

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket SSRI fungerer mot disse plagene? Jeg vil veldig gjerne foreslå det for fastlegen hvis SSRI virker mot dette, for jeg har egentlig ikke noe lyst til å begynne med benzo. Jeg skal til legen denne uka, så svar på det er velkomment:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket SSRI fungerer mot disse plagene? Jeg vil veldig gjerne foreslå det for fastlegen hvis SSRI virker mot dette, for jeg har egentlig ikke noe lyst til å begynne med benzo. Jeg skal til legen denne uka, så svar på det er velkomment:)Anonymous poster hash: c8436...400

Hvilket SSRI fungerer mot disse plagene? Jeg vil veldig gjerne foreslå det for fastlegen hvis SSRI virker mot dette, for jeg har egentlig ikke noe lyst til å begynne med benzo. Jeg skal til legen denne uka, så svar på det er velkomment:)Anonymous poster hash: c8436...400

Det blir nok hipp som happ. Cipralex har lite bivirkninger for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Og du har samme plager som meg?Så slipper jeg å begynne på medisiner unødig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du ikke tuller med meg her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du ikke tuller med meg her.

Hvorfor skulle jeg tulle? Spør NHD hvis du ikke tror meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Da får jeg håpe han svarer. For det høres litt for godt ut til å være sant.

Jeg innser at jeg trenger medisinsk hjelp til å takle all angsten, for jeg blir fysisk ødelagt av det også. Jeg er allerede sykemeldt fordi kroppen ikke klarte mer, og jeg har blitt bare verre.

AnonymBruker
Skrevet

NHD er nok feil fagperson å spørre om sånt. Har sett holdningen hans til benzo på forumet før.

Er det forresten noen andre her inne som selv plages av sterk og invalidiserende angst og som mestrer det på andre måter?

Det er nydelig vær idag. Hvis jeg hadde taklet alt bedre hadde jeg vært ute nå og ikke sengeliggende.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Da får jeg håpe han svarer. For det høres litt for godt ut til å være sant.

Jeg innser at jeg trenger medisinsk hjelp til å takle all angsten, for jeg blir fysisk ødelagt av det også. Jeg er allerede sykemeldt fordi kroppen ikke klarte mer, og jeg har blitt bare verre. Anonymous poster hash: c8436...400

Hvis du er sykmeldt, hvorfor får du ikke behandling / medisiner?

AnonymBruker
Skrevet

Behandlingen er fullstendig ro og smertestillende. Men jeg klarer ikke å få noe ro.

AnonymBruker
Skrevet

Behandlingen er fullstendig ro og smertestillende. Men jeg klarer ikke å få noe ro. Anonymous poster hash: c8436...400

Blir du noe bedre av det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde noen dager der jeg ikke hadde slik angst. Da var jeg bedre.

AnonymBruker
Skrevet

er det ikke bedre å la meg få medisinsk hjelp enn at jeg skal lide så mye at det går utover alt?

Jeg kommer nok ikke til å bli frisk i løpet av denne uka, så der blir nok videre sykmelding på meg slik jeg fryktet :(

AnonymBruker
Skrevet

er det ikke bedre å la meg få medisinsk hjelp enn at jeg skal lide så mye at det går utover alt?

Jeg kommer nok ikke til å bli frisk i løpet av denne uka, så der blir nok videre sykmelding på meg slik jeg fryktet :(

Ikke så rart når du ikke får noen behandling.

Anonymous poster hash: e77c4...600

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...