AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Hva skal man gjøre når man har innsett at man aldri kommer til å bli "bra" og fungere normalt? Anonymous poster hash: 79e59...789 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 En kan jo forsøke nye former for behandling, og hvis man ikke har tilbud om dette, søke om det på nytt. Men i det du skriver er det jo underforstått at det er umulig, så da gjenstår det å gjøre det beste ut av hver dag, men det gjør du nok allerede. Så da vet jeg ikke... må vel kanskje være å forsøke andre måter å gjøre det beste ut av hver dag på? Et siste alternativ er jo selvmord, men det syns jeg ikke høres ut som en bra løsning, det er fortsatt håp for å få mer godt ut av livet. Altså: a) nye former for behandling nye måter å gjøre det beste ut av hver dag på c) selvmord Jeg kan ikke se flere alternativer. Men lykke til! Anonymous poster hash: b492b...160 0 Siter
Gjest Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Har begynt å lure på det samme. Kanskje prøve å forsone seg med det som det er, slik andre syke pasienter i somatikken også må når alt håp om å bli frisk er ute. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Hva skal man gjøre når man har innsett at man aldri kommer til å bli "bra" og fungere normalt? Anonymous poster hash: 79e59...789 Da får man lage sin "egen" hverdag. Anonymous poster hash: cc054...a21 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Utrolig at noen kan være en så usympatisk person å nevne selvmord som alternativ ved psykiske problemer, skam deg !!!!Anonymous poster hash: 4c78d...6f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Jeg nevnte det ikke som et alternativ... jeg skrev det var dumt, og at det var sjanse for mer godt ut av livet. Jeg syns det var oppmuntrende jeg. Anonymous poster hash: b492b...160 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Kanskje jeg skriver før jeg snakker... Anonymous poster hash: b492b...160 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.