Gå til innhold

Hva om man aldri blir bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man gjøre når man har innsett at man aldri kommer til å bli "bra" og fungere normalt?

Anonymous poster hash: 79e59...789
AnonymBruker
Skrevet

En kan jo forsøke nye former for behandling, og hvis man ikke har tilbud om dette, søke om det på nytt. Men i det du skriver er det jo underforstått at det er umulig, så da gjenstår det å gjøre det beste ut av hver dag, men det gjør du nok allerede. Så da vet jeg ikke... må vel kanskje være å forsøke andre måter å gjøre det beste ut av hver dag på? Et siste alternativ er jo selvmord, men det syns jeg ikke høres ut som en bra løsning, det er fortsatt håp for å få mer godt ut av livet. Altså:

a) nye former for behandling

B) nye måter å gjøre det beste ut av hver dag på

c) selvmord

Jeg kan ikke se flere alternativer. Men lykke til!

Anonymous poster hash: b492b...160
Skrevet

Har begynt å lure på det samme. Kanskje prøve å forsone seg med det som det er, slik andre syke pasienter i somatikken også må når alt håp om å bli frisk er ute.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man gjøre når man har innsett at man aldri kommer til å bli "bra" og fungere normalt?

Anonymous poster hash: 79e59...789

Da får man lage sin "egen" hverdag.

Anonymous poster hash: cc054...a21

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig at noen kan være en så usympatisk person å nevne selvmord som alternativ ved psykiske problemer, skam deg !!!!

Anonymous poster hash: 4c78d...6f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nevnte det ikke som et alternativ... jeg skrev det var dumt, og at det var sjanse for mer godt ut av livet. Jeg syns det var oppmuntrende jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skriver før jeg snakker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...