Gå til innhold

I dag eksploderte jeg og endte opp med dårlig samvittighet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Enig Lillemus :-)

Jeg har bestemt meg nå for at han er hjertelig velkommen i hverdagene når jeg er hjemme. I de helgene jeg er hjemme også, men jeg må faktisk ta i fra han nøklene likevel de helgene jeg er bortreist helt til han forstår alvoret.

Han forsto alvoret en bitteliten stund, men nå forsto han det ikke igjen. Dette går ikke.

Anonymous poster hash: 4401d...2b7

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

28

• Madelenemie

12

• Trine

11

• Kayia

8

Mest aktive i denne tråden

påskelilje

Takk for tips,

da bruker vi hvite Ikea servietter:-)

Hender det aldri for deg at støvkluter og mopper og hårspenner faller ned i do?

Måtte le når jeg så hvor mye du mister i do! 

Kan faktisk bare huske at det har hendt én eneste gang at jeg har skylt ned noe som ikke skulle være der. Det var en sokk, som sønnen kastet oppi akkurat i det jeg skylte ned etter å ha vært på do. Han var 1,5 år den gangen, og vi så sokken forsvinne ned. Dramatisk :-D

Det har vel hendt et par ganger at jeg har glemt å ta ut av golvfilla/moppen, men da har jeg jo tatt den opp igjen før jeg har skylt.

påskelilje

Enig Lillemus :-)

Jeg har bestemt meg nå for at han er hjertelig velkommen i hverdagene når jeg er hjemme. I de helgene jeg er hjemme også, men jeg må faktisk ta i fra han nøklene likevel de helgene jeg er bortreist helt til han forstår alvoret.

Han forsto alvoret en bitteliten stund, men nå forsto han det ikke igjen. Dette går ikke.

Har du fått snakket med ham?

AnonymBruker

Påskelilje: Jada, han dukket opp hos meg allerde tirsdag. Tok ikke særlig alvorlig dette med 4 uker :-)

Har blitt enig om at jeg inndrar nøkler når jeg reiser bort.

Madelenemie

Måtte le når jeg så hvor mye du mister i do! 

Kan faktisk bare huske at det har hendt én eneste gang at jeg har skylt ned noe som ikke skulle være der. Det var en sokk, som sønnen kastet oppi akkurat i det jeg skylte ned etter å ha vært på do. Han var 1,5 år den gangen, og vi så sokken forsvinne ned. Dramatisk :-D

Det har vel hendt et par ganger at jeg har glemt å ta ut av golvfilla/moppen, men da har jeg jo tatt den opp igjen før jeg har skylt.

;) ok,

Jeg mister ikke så mye, men det hender, og det er en kant over toalettet, der legger jeg ofte fra meg ting,

skrekken er at brillene skal falle i toalettet, men det har gått bra:-)

Men det vanlige er altså kluter, at jeg glemmer at det er mer enn en klut i en bøtte.

Annonse

Madelenemie

Hvis du mister en klut i toalettet må du for all del ikke trekke ned. Da er det bedre om du venter på mannen din, men hvorfor ikke fiske den opp med toalettbørsten og droppe den i søpla?

hm

at jeg ikke hadde tenkt på det?

Trengte en manns råd ;)

(jeg har jo helt tette poser så det går jo greit)

Madelenemie, hvis du ikke liker å ta nedi do, så kan du jo bare tre en plastpose over hånda først (eller bruke engangshansker som du kan ha liggende), så gjør det ikke noe.

Og gjør det til en vane å ALDRI legge noe på den hylla over do! Legg ting på en annen hylle, og/eller fjern hylla over do, så slipper du problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...