Gå til innhold

Sjokolade og cola


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg koser meg med iskald trygde-vin:-) Det koster jeg på meg ;)

Tror ikke dyrere enn cola, bare bedre ;)

Det kommer selvsagt helt an på mengden og hvor man handler. Du får f.eks. ikke mye vin på polet for det en stor cola koster på Rema.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    26

  • Madelenemie

    14

  • laban

    9

  • Lillemus

    3

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie

Jada:-)

 

Kan du neste gang du svarer,  svare som om du har bitte  litt humor?

(det betyr sette på et smilefjes, tips:-) (fikk selv tipset på dol)

 

Du er jo mer autistisk enne alle barometere har plass for

 

det betyr vel bare at ironi og humor har lite med autisme eller ikke-autisme å gjøre.

 

Du gir mange gode svar, du mangler bare humor ;) (muligens) og da blir det jo humor :lol:

 

Hvis du er NT, er din humorlløshet utrolig morsom. Men kanskje driver du med ironi :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du neste gang du svarer, svare som om du har bitte litt humor?

(det betyr sette på et smilefjes, tips:-) (fikk selv tipset på dol)

Du er jo mer autistisk enne alle barometere har plass for

det betyr vel bare at ironi og humor har lite med autisme eller ikke-autisme å gjøre.

Du gir mange gode svar, du mangler bare humor ;) (muligens) og da blir det jo humor :lol:

Hvis du er NT, er din humorlløshet utrolig morsom. Men kanskje driver du med ironi :rolleyes:

Jeg tror ikke autisme måles i antall smilefjes. Mine autistiske trekk begrenser seg til at jeg tåler å være alene, så jeg tviler på at jeg sprenger noen skala eller barometre.

Jeg regnes ikke for å være verken humørløs eller humorløs. Men det er ikke alltid innlysende om folk her er seriøse eller ikke, uansett om de bruker smilefjes eller ikke. Det er lett å misforstå noe i farten uten at det har noe med autisme å gjøre.

Det som imidlertid er helt klart, er at jeg ikke har noe i colatråder å gjøre. Jeg drikker ikke noe brunt hvis det ikke er varmt. Kaffe og te, men ikke brune væsker fra flaske, verken fra Rema eller polet.

Jeg har ofte brukt både ironi og humor her på DOL, men har ikke sans for den "tullings"-stilen som er mest dominerende her nå for tiden.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ofte brukt både ironi og humor her på DOL, men har ikke sans for den "tullings"-stilen som er mest dominerende her nå for tiden.

 

Det gjør at DOL blir litt mindre nitrist.

Anonymous poster hash: faca3...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir bare 3 kg sukker i måneden det, ikke så galt det, vel.

Anonymous poster hash: 0f652...990

 

Nei, enkelte av potetsekkene man kjøper er jo på 3 kg. Og Fedon sier potet er fy-fy, vel.

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør at DOL blir litt mindre nitrist.

Anonymous poster hash: faca3...69e

Ja, jeg vet at mange synes det. Jeg deler ikke den oppfatningen, derfor hopper jeg bare over slike tråder.

Men fra telefonen har jeg dårligere oversikt, derfor rotet jeg meg inn i denne tråden og fikk autismediagnose på kjøpet. Skal se meg bedre for heretter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg vet at mange synes det. Jeg deler ikke den oppfatningen, derfor hopper jeg bare over slike tråder.

Men fra telefonen har jeg dårligere oversikt, derfor rotet jeg meg inn i denne tråden og fikk autismediagnose på kjøpet. Skal se meg bedre for heretter ;)

 

Liddli' morro nettside, vel. Masse 'tullings' og 'diagnostiserings' hele veien. Noe sånt.

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Liddli' morro nettside, vel. Masse 'tullings' og 'diagnostiserings' hele veien. Noe sånt.

 

Slikt skjer når det er mye 'psykings', vel. Noe i den duren.

Anonymous poster hash: 8c3a6...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det gjør at DOL blir litt mindre nitrist.

Anonymous poster hash: faca3...69e

 

Etter min - og mange andre - mening så gjør det dol til et veldig useriøst sted og jeg skjønner godt at det nok er mange som rygger ut igjen om de roter seg inn på psykiatriforum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter min - og mange andre - mening så gjør det dol til et veldig useriøst sted og jeg skjønner godt at det nok er mange som rygger ut igjen om de roter seg inn på psykiatriforum...

 

Øh, jeg tror ikke du har lest noe særlig på psykiatriforumet. Det er minimalt med 'tullings' der. Det er bare masse spørsmål om ulik 'behandlings', vel.

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg tror ikke autisme måles i antall smilefjes. Mine autistiske trekk begrenser seg til at jeg tåler å være alene, så jeg tviler på at jeg sprenger noen skala eller barometre.

Jeg regnes ikke for å være verken humørløs eller humorløs. Men det er ikke alltid innlysende om folk her er seriøse eller ikke, uansett om de bruker smilefjes eller ikke. Det er lett å misforstå noe i farten uten at det har noe med autisme å gjøre.

Det som imidlertid er helt klart, er at jeg ikke har noe i colatråder å gjøre. Jeg drikker ikke noe brunt hvis det ikke er varmt. Kaffe og te, men ikke brune væsker fra flaske, verken fra Rema eller polet.

Jeg har ofte brukt både ironi og humor her på DOL, men har ikke sans for den "tullings"-stilen som er mest dominerende her nå for tiden.

Der er vi enige ;)

 

Og jeg drikker selv ikke brune drikker:-) Det er vanlig ved autisme å unngå visse farger ;)

(ups der var det ett trekk til) skiller du gulrøtter fra erter også på tallerkenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ups der var det ett trekk til) skiller du gulrøtter fra erter også på tallerkenen?

Det er noe de aller fleste barn gjør, altså de vil helst ha maten servert uten at alt er sammenblandet, så det er definitivt ikke noe autistisk trekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Det er noe de aller fleste barn gjør, altså de vil helst ha maten servert uten at alt er sammenblandet, så det er definitivt ikke noe autistisk trekk. :)

hm

 

ok jeg trodde det var det... de sa noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask

Der er vi enige ;)

 

Og jeg drikker selv ikke brune drikker:-) Det er vanlig ved autisme å unngå visse farger ;)

(ups der var det ett trekk til) skiller du gulrøtter fra erter også på tallerkenen?

 

Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Er det vanlig?

Ja ;)

 

Jeg har det ikke sånn, men vet at mange med autisme har farger de unngår:-)

 

Jeg drikker ikke brune drikker fordi jeg ikke liker søtt og sprit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask

Ja ;)

 

Jeg har det ikke sånn, men vet at mange med autisme har farger de unngår:-)

 

Jeg drikker ikke brune drikker fordi jeg ikke liker søtt og sprit.

 

Har aldri hatt det sånn med farger. Har heller aldri skilt erter fra gullerøtter på tallerken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg spiser middag, spiser jeg alltid en ting av gangen. F.eks. hvis det er torsk, potet og grønnsak. Jeg blander aldri i munnen. Men jeg spiser ikke alt av en ting først, jeg bytter på. Trodde dette var ganske vanlig, fordi det smaker mer da. Og jeg har ingen autisme-diagnose.

 

Men kanskje jeg egentlig burde hatt en slik diagnose, siden det er et stort psykisk problem å ikke blande maten... ;):P (ironi)



Anonymous poster hash: ccef6...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiller du gulrøtter fra erter også på tallerkenen?

Ikke hvis de i utgangspunktet er blandet, som f.eks. fra en pose med grønnsaksblanding som inneholder begge deler.

 

Jeg skiller ikke mat på farger uansett, det er i så fall på smak - ut fra hva jeg synes passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gleder meg forøvrig til i kveld, da er det colatid. Dagens høydare. Mat og drikke generelt. :rolleyes:



Anonymous poster hash: ccef6...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...