Gå til innhold

Sjokolade og cola


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Ikke hvis de i utgangspunktet er blandet, som f.eks. fra en pose med grønnsaksblanding som inneholder begge deler.

 

Jeg skiller ikke mat på farger uansett, det er i så fall på smak - ut fra hva jeg synes passer sammen.

Æsj.

 

jeg som trodde laban kanskje hadde autisme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    26

  • Madelenemie

    14

  • laban

    9

  • Lillemus

    3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

Æsj.

 

jeg som trodde laban kanskje hadde autisme ;)

 

Det er veldig få som har autisme.

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

 

Det er veldig få som har autisme.

Anonymous poster hash: ccef6...175

 

ja det er vel det.

 

Men mange har trekk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.

Jeg som trodde laban kanskje hadde autisme ;)

laban har definitivt ikke autisme. Garantert ikke :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.

Jeg som trodde laban kanskje hadde autisme ;)

laban har definitivt ikke autisme eller typiske trekk. Garantert ikke :P

Hm - nå ble det dobbelt opp her, det var ikke meningen...

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

laban har definitivt ikke autisme eller typiske trekk. Garantert ikke :P

;)

 

tja, selv nhd har trekk:-)

 

Han vet ikke om det, men nå vet du det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er du en labansk festløve :D

Ingen festløve, det har jeg aldri vært. Men det eneste "autistiske" ved meg er nok at jeg tåler å være alene og at jeg er ganske systematisk. Man kan godt ha slike egenskaper sammen med andre trekk (f.eks. sosiale) som nøytraliserer likhetene med autister og vel så det.

Men nå får det være nok selvgransking, jeg har et kjøkken som må ryddes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen festløve, det har jeg aldri vært. Men det eneste "autistiske" ved meg er nok at jeg tåler å være alene og at jeg er ganske systematisk. Man kan godt ha slike egenskaper sammen med andre trekk (f.eks. sosiale) som nøytraliserer likhetene med autister og vel så det.

Men nå får det være nok selvgransking, jeg har et kjøkken som må ryddes...

 

Det der er ikke syke trekk, det er gunstige trekk, og kan da umulig være symptom på noe som helst...

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Ingen festløve, det har jeg aldri vært. Men det eneste "autistiske" ved meg er nok at jeg tåler å være alene og at jeg er ganske systematisk. Man kan godt ha slike egenskaper sammen med andre trekk (f.eks. sosiale) som nøytraliserer likhetene med autister og vel så det.

Men nå får det være nok selvgransking, jeg har et kjøkken som må ryddes...

ok :)

 

Det er mange som tror de er sosiale da:-)

naboen min feks, hun hadde jammen ikke tenkt på hvor lite sosial hun var:-)

Nå kan det hende hun har autisme, og det syns jeg er, ja, faktisk er litt gøy...det er sikkert ikke gøy for henne, men kun for meg!

 

Hun grenser ikke tomtemessig til min hage, de som grenser til meg har ikke autisme, men de er hyggelige.

De er så greie naboer, at jeg ofte er glad for dem, de lager ingen problemer for meg. Av og til står jeg om morgenen og sier til min mann at vi er veldig heldige med naboene, og det er han enig i. (jeg ser da bort på hagene deres)

 

Selv da jeg sa til naboen at hun hadde da så grønne fingre (ironi fra min side), det ser helt forferdelig ut i hagen, så smilte hun, jeg sa jeg likte alle hennes blomster, for utrolig nok er hagen full av vilblomster, men det er jo bare flaks. Min mann syns dette var unødvendig å si, da ble jeg usikker, men som alltid bare lo min nabo, hun er sånn som ikke tenker ille, tenker det beste og har humor, da slipper man unødvendige problemer.

 

For jeg var jo imponert over at en ugresshage kan blomstre så vakkert og helt tilfeldig, det syns jeg var gøy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke syke trekk, det er gunstige trekk, og kan da umulig være symptom på noe som helst...

Anonymous poster hash: ccef6...175

Akkurat det prøver jeg å forklare også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

 

Det der er ikke syke trekk, det er gunstige trekk, og kan da umulig være symptom på noe som helst...

Anonymous poster hash: ccef6...175

 

mm.

 

men laban driver med selvransaking og i den sammenheng kan vansker plutselig dukke opp ;)

 

Men med litt terapi og gode råd, så klarer laban dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

laban har definitivt ikke autisme eller typiske trekk. Garantert ikke :P

Hm - nå ble det dobbelt opp her, det var ikke meningen...

Dobbelheten dvs repiteringen er vanlig ved autismespekterforstyrrelser,

 

Jeg skriver ikke at du har det, bare at det er ett trekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbelheten dvs repiteringen er vanlig ved autismespekterforstyrrelser,

Jeg skriver ikke at du har det, bare at det er ett trekk :P

Det er nok Android eller min "gamle" telefon som har autistiske trekk i så fall ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Det er nok Android eller min "gamle" telefon som har autistiske trekk i så fall ;)

Ok:-)

 

Å skylde på andre er ikke autistisk :-)

 

så du vant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat det prøver jeg å forklare også.

 

Ja, sånn ja. Men ja, det er helt generelt. Selv om et trekk man har ligner på et annet (som er "psykelig"), så betyr ikke det at man "har trekk av" den diagnosen eller "syndromet" man tenker på. Hvis man "har trekk av", så er trekkene man snakker om utelukkende av psyk natur (selv om de ikke er alvorlige nok). Akkurat som glede ikke betyr at man har trekk av mani. Men ja, vi er enige. Ville bare få frem dette før vi går helt diagnosebonanza her, selv om jeg mistenker at det har gått litt ironi i det i løpet av de siste innleggene. :P

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I morgen blir det sjokko. Men blir sannsynligvis bare misfornøyd etterpå, så kan like gjerne avstå.



Anonymous poster hash: ccef6...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I morgen blir det sjokko. Men blir sannsynligvis bare misfornøyd etterpå, så kan like gjerne avstå. Anonymous poster hash: ccef6...175

Bedre med dobbel dose cola, vel. Noe i den duren.

Anonymous poster hash: 8c3a6...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bedre med dobbel dose cola, vel. Noe i den duren.

Anonymous poster hash: 8c3a6...16d

 

Dobbel dose cola + sjokko, vel?

Anonymous poster hash: ccef6...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...