Gå til innhold

Å benekte at man har bipolar lidelse 2?

Anbefalte innlegg

future life
Skrevet

Er dette vanlig? Jeg har lenge hatt tusenvis av andre forklaringer på at jeg sliter. Nå er jeg inne i en arbeidsperiode igjen. Sitter oppe til fire om natta og greier ikke legge fra meg ting. Må tvinge meg til å lukke øynene og få sovet litt. Det kverner rundt i hodet med tanker og planlegging. Har andre mennesker, såkalt normale det sånn også?

Forrige uke var jeg dødssliten og gjorde nesten ingenting, følte meg elendig. Dette svinger opp og ned hele tiden, men lenge siden jeg var så pling våken som nå. Tror jeg snart ser lyset, hehe.

Har jeg bipolar 2?

slabbedask
Skrevet

Er dette vanlig? Jeg har lenge hatt tusenvis av andre forklaringer på at jeg sliter. Nå er jeg inne i en arbeidsperiode igjen. Sitter oppe til fire om natta og greier ikke legge fra meg ting. Må tvinge meg til å lukke øynene og få sovet litt. Det kverner rundt i hodet med tanker og planlegging. Har andre mennesker, såkalt normale det sånn også?

Tror ikke det.

Forrige uke var jeg dødssliten og gjorde nesten ingenting, følte meg elendig. Dette svinger opp og ned hele tiden, men lenge siden jeg var så pling våken som nå. Tror jeg snart ser lyset, hehe.

Har jeg bipolar 2?

Høres nesten slik ut.

future life
Skrevet

Tror ikke det.

Høres nesten slik ut.

Hm, så da må jeg innrømme at jeg tok feil? :-)

Skrevet

Jeg har bp1 rapid cycling

Umulig å benekte det

future life
Skrevet

Jeg har bp1 rapid cycling

Umulig å benekte det

Dine svingninger er sikkert mere uttalte enn mine. Hos meg er det sånn at jeg kan ta meg sammen med en kraftanstrengelse. Nå skjønner jeg at jeg er hyper fordi jeg husker forrige uke hvor jeg var elendig. Får nesten panikk nå fordi jeg vet at nedturen kommer, må få gjort unna alt først. Kanskje jeg bør knaske lamictal likevel, selv om jeg risikerer å glemme resten av livet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...