future life Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Er dette vanlig? Jeg har lenge hatt tusenvis av andre forklaringer på at jeg sliter. Nå er jeg inne i en arbeidsperiode igjen. Sitter oppe til fire om natta og greier ikke legge fra meg ting. Må tvinge meg til å lukke øynene og få sovet litt. Det kverner rundt i hodet med tanker og planlegging. Har andre mennesker, såkalt normale det sånn også? Forrige uke var jeg dødssliten og gjorde nesten ingenting, følte meg elendig. Dette svinger opp og ned hele tiden, men lenge siden jeg var så pling våken som nå. Tror jeg snart ser lyset, hehe. Har jeg bipolar 2? 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Er dette vanlig? Jeg har lenge hatt tusenvis av andre forklaringer på at jeg sliter. Nå er jeg inne i en arbeidsperiode igjen. Sitter oppe til fire om natta og greier ikke legge fra meg ting. Må tvinge meg til å lukke øynene og få sovet litt. Det kverner rundt i hodet med tanker og planlegging. Har andre mennesker, såkalt normale det sånn også? Tror ikke det. Forrige uke var jeg dødssliten og gjorde nesten ingenting, følte meg elendig. Dette svinger opp og ned hele tiden, men lenge siden jeg var så pling våken som nå. Tror jeg snart ser lyset, hehe. Har jeg bipolar 2? Høres nesten slik ut. 0 Siter
future life Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Skrevet 4. mai 2015 Tror ikke det. Høres nesten slik ut. Hm, så da må jeg innrømme at jeg tok feil? :-) 0 Siter
missmas Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har bp1 rapid cycling Umulig å benekte det 0 Siter
future life Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Skrevet 4. mai 2015 Jeg har bp1 rapid cycling Umulig å benekte det Dine svingninger er sikkert mere uttalte enn mine. Hos meg er det sånn at jeg kan ta meg sammen med en kraftanstrengelse. Nå skjønner jeg at jeg er hyper fordi jeg husker forrige uke hvor jeg var elendig. Får nesten panikk nå fordi jeg vet at nedturen kommer, må få gjort unna alt først. Kanskje jeg bør knaske lamictal likevel, selv om jeg risikerer å glemme resten av livet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.