Molly 1964 Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Jeg går på 30 mg cipralex og 150 mg Lamictal, jeg har blitt bedre men føler at det er et stykke igjen med både angsten og depresjonen. Jeg kan føle meg helt ok et øyeblikk ,men plutselig (som kastet på meg) kommer en helt grusom følelse av håpløshet, vondt i magen og svarte tanker( som en skikkelig fylleangst)det kan komme flere ganger i løpet av dagen. Virker lamictal på angsten også ? Er det en annen medisin som kan virke bedre enn lamictal( har ikke testet serumsnivået ennå) Serumsnivået på cipralex er bra ifølge psykiater. jeg går til psykolog på nordrev.ds og er snart ferdig der, for man kan visst bare gå der i 6 mnd.jeg vil gjerne gå der lengre og lurer på om legen kan sende er ny henvisning? 0 Siter
Molly 1964 Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Skrevet 4. mai 2015 Hei NHD Jeg går på 30 mg cipralex og 150 mg Lamictal, jeg har blitt bedre men føler at det er et stykke igjen med både angsten og depresjonen. Jeg kan føle meg helt ok et øyeblikk ,men plutselig (som kastet på meg) kommer en helt grusom følelse av håpløshet, vondt i magen og svarte tanker( som en skikkelig fylleangst)det kan komme flere ganger i løpet av dagen. Virker lamictal på angsten også ? Er det en annen medisin som kan virke bedre enn lamictal( har ikke testet serumsnivået ennå) Serumsnivået på cipralex er bra ifølge psykiater. jeg går til psykolog på nordrev.ds og er snart ferdig der, for man kan visst bare gå der i 6 mnd.jeg vil gjerne gå der lengre og lurer på om legen kan sende er ny henvisning? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Du bør måle serumkonsentrasjon. En økning av Lamictal KAN hjelpe på det du beskriver. 0 Siter
Molly 1964 Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Skrevet 5. mai 2015 Det skal jeg få gjort. Men hjelper lamictal på angst også? Det er ikke alltid jeg klarer å skille angst og depresjon, får jeg angst av å være deprimert eller blir jeg deprimert av å ha angst? det kan jeg sitte og gruble på. 0 Siter
Molly 1964 Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Skrevet 6. mai 2015 Til NHD Det skal jeg få gjort. Men hjelper lamictal på angst også? Det er ikke alltid jeg klarer å skille angst og depresjon, får jeg angst av å være deprimert eller blir jeg deprimert av å ha angst? det kan jeg sitte og gruble på. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Ved de aller dypeste depresjoner forsvinner alle følelser - også angst. Ellers vil mer depresjon ofte gi mer angst og omvendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.