AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Jeg vil ikke mer. jeg grier ikke mer. jeg blir aldri bra og jeg grreier ingenting. jeg er helt alene og jeg vil ikke leve i denne ensomheten mer. ingen jobb nå og jeg får kanskje noe om noen måneder. jeg kan ikke dette. jeg kan ikke leve sånn. jeg har før gjort helomvendinger i livet mitt, men nå kan jeg ikke. jeg sitter fast pga. et eller annet. helsesystemet i Norge er oppskrytt, det er mye som ikke er bra. jeg vil ikke råd om så og så mange mg. av dette eller hint. jeg er i kontakt med nok leger som kjenner meg og min helhetlige medisinering som er av flere grunner. det er farlig å gi råd om medisinering uten å kjenne til alle medisiner. Jeg gir opp. Anonymous poster hash: b4f35...fcd 0 Siter
ISW Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Hvis du ikke har tro på at noen kan hjelpe deg, og du ikke vil ha råd om medisiner, så skjønner jeg ikke helt hvor du vil med dette innlegget? Hvis det er en grunn til at du føler deg som du gjør, så må du få hjelp av noen til å løse årsaken. Hvis det ikke er noen klar årsak foruten at hjernen din tydeligvis hater deg (endogen depresjon) så er det vel bare medisiner som hjelper? Men fryktelig mange lider unødvendig fordi de ikke har snakket med en spesialist som gir rett diagnose. Se f.eks bipolar2.no 0 Siter
gråstein Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 helsesystemet i Norge er oppskrytt, det er mye som ikke er bra. Det er helt sikkert. 0 Siter