AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Jeg vil ikke mer. jeg grier ikke mer. jeg blir aldri bra og jeg grreier ingenting. jeg er helt alene og jeg vil ikke leve i denne ensomheten mer. ingen jobb nå og jeg får kanskje noe om noen måneder. jeg kan ikke dette. jeg kan ikke leve sånn. jeg har før gjort helomvendinger i livet mitt, men nå kan jeg ikke. jeg sitter fast pga. et eller annet. helsesystemet i Norge er oppskrytt, det er mye som ikke er bra. jeg vil ikke råd om så og så mange mg. av dette eller hint. jeg er i kontakt med nok leger som kjenner meg og min helhetlige medisinering som er av flere grunner. det er farlig å gi råd om medisinering uten å kjenne til alle medisiner. Jeg gir opp. Anonymous poster hash: b4f35...fcd 0 Siter
ISW Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Hvis du ikke har tro på at noen kan hjelpe deg, og du ikke vil ha råd om medisiner, så skjønner jeg ikke helt hvor du vil med dette innlegget? Hvis det er en grunn til at du føler deg som du gjør, så må du få hjelp av noen til å løse årsaken. Hvis det ikke er noen klar årsak foruten at hjernen din tydeligvis hater deg (endogen depresjon) så er det vel bare medisiner som hjelper? Men fryktelig mange lider unødvendig fordi de ikke har snakket med en spesialist som gir rett diagnose. Se f.eks bipolar2.no 0 Siter
gråstein Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 helsesystemet i Norge er oppskrytt, det er mye som ikke er bra. Det er helt sikkert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Hvis du ikke har tro på at noen kan hjelpe deg, og du ikke vil ha råd om medisiner, så skjønner jeg ikke helt hvor du vil med dette innlegget? Hvis det er en grunn til at du føler deg som du gjør, så må du få hjelp av noen til å løse årsaken. Hvis det ikke er noen klar årsak foruten at hjernen din tydeligvis hater deg (endogen depresjon) så er det vel bare medisiner som hjelper? Men fryktelig mange lider unødvendig fordi de ikke har snakket med en spesialist som gir rett diagnose. Se f.eks bipolar2.no Jeg har nok medisiner og jeg vil ikke legge ut om alle mine sykdomer og medisinering på nett. derfor vil jeg ikke råd her om så og så mange mg av et eller annet. Jeg går til lege og psykolog og har bedt om hjep alle sted. spesialister har jeg snakket med for mange av. det ser ikke ut som jeg noensinne bir bedre og jeg har sluttet å tro på julenissen. ingenting hjelper. Anonymous poster hash: b4f35...fcd 0 Siter
ISW Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Det er helt sikkert. Mener du helsevesenet er dårlig fordi det ikke kan kurere AIDS eller langtkommen kreft med spredning også? Jeg tror bare vi må innse at for mange lidelser så kan ikke helsevesenet gjøre stort mer enn Snåsamannen. Men det samme gjelder andre, f.eks Snåsamannen, kan ikke gjøre en dritt de heller. Det er mye jeg irriterer meg over helsevesenet for. Meningsløst lange køer i spesialisthelsevesenet, fastlegevesenet som overbetalte helsesekretærer. Hadde halvparten av fastlegene spesialistutdannet seg, kunne alt vært løst. Men hvem gidder det når man kan sitte på legekontoret sitt og tjene 2 mill i året på å skrive journaler, måle blodtrykk og tørke snørr, fremfor 80 timers uke på sykehus med halve lønnen? 0 Siter
gråstein Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Mener du helsevesenet er dårlig fordi det ikke kan kurere AIDS eller langtkommen kreft med spredning også? Tenker bl.a. evigheter å vente på utredning, ansvarsfraskrivelse, og generelt surr og rot. Jeg tror bare vi må innse at for mange lidelser så kan ikke helsevesenet gjøre stort mer enn Snåsamannen. Det er ikke mulig å få hjelp for angst og depresjon? Det er mye jeg irriterer meg over helsevesenet for. Meningsløst lange køer i spesialisthelsevesenet, fastlegevesenet som overbetalte helsesekretærer. Hadde halvparten av fastlegene spesialistutdannet seg, kunne alt vært løst. Men hvem gidder det når man kan sitte på legekontoret sitt og tjene 2 mill i året på å skrive journaler, måle blodtrykk og tørke snørr, fremfor 80 timers uke på sykehus med halve lønnen? Nå tror jeg de færreste fastleger tjener 2 millioner, da (hvis de ikke har maks antall pasienter på listen, men da jobber de nok langt mer enn 40 timer uka). Men du er sikkert inne på noe her ja. Endret 4. mai 2015 av gråstein 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.