Gå til innhold

Dårlig samvittighet for alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir bare verre og verre. Jeg har dårlig samvittighet og blir kvalm av meg selv.

Jeg blir kvalm av dårlig når samboer kommer hjem.Han er virkelig nede nå. Jeg får ikke et ut ord av ham. Jeg har snakket om at han bør gå til lege. Jeg tror jeg har ødelagt livet hans. Han har gitt opp alt. Han kommer til å flytte til en annen kant av landet. Han prater ikke uansett hva jeg prøver.

Jeg orker ikke gå på jobb, jeg er apatisk, bryr meg ikke om jobben heller.

Kan jeg øke Zoloft fra 50 mg og rett opp til 100 mg nå? Jeg kan ikke ha det sånn lenger. Noe må gjøres. Jeg har det vondt. Jeg burde kommet meg ut, jeg vet at det hjelper, jeg vet det hjelper å trene, men jeg orker ingenting. Jeg er helt utslitt av vonde drømmer, jeg får jo aldri fred i hodet:(

Faen!

Anonymous poster hash: 6da4f...6ea
Skrevet

Høres ut som det ikke bare er han som burde ta en tur til legen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sant. Jeg angrer på tråden, setter strek. Finner vel ut av det.

Skrevet

Syns ikke det er noe du burde angre på, men det er jo så klart opp til deg. Håper du får det bedre snart. Og du, du har ikke ødelagt livet til samboeren din, han har da fri vilje som alle oss andre. Det er ingen som tvinger han til å bli i forholdet. La han ta ansvar for sitt eget liv, høres ut som du har mer enn nok med ditt eget.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært utenfor døra på 3 dager heller. Jeg får gå meg en tur!! Blir kokko av å bare være inne og tenker mer da.

Skrevet

Jeg har ikke vært utenfor døra på 3 dager heller. Jeg får gå meg en tur!! Blir kokko av å bare være inne og tenker mer da.

Hørtes ut som en god ide :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...