Gå til innhold

Veldig akutt innleggelse nhd

Anbefalte innlegg

Anonymesen
Skrevet

jeg håper dere vet hva jeg har skrevet tidligere

jeg er veldig plaget og dusjer opptil 2-3 ganger hverdag og må onanere også, idag var jeg så sterkt plaget av kvinnene at jeg knuste speilet i toalettet, jeg gråt og er sikker på at dem vet at jeg fikk dårlig avslutning.

Jeg snakker med min behandler og en psykiater, de sa jeg skal øde medisin og ta sobril, og at de kanskje legger meg inn i morgen problemet er at mine fiender og de som har overtaket over meg jobber på akutt psykiatri når jeg er der har jeg dødsangst hjertebank og svetter og er redd, innleggelse vil gi meg mer traumer, også er jeg redd at jeg er så plaget at hvis jeg kaster eller knuser noe så skal dem bruke belter, og å oppleve det som 19 åring vil ødelegge livet mitt og jeg vil da garantert reise til syria og krige for at kvinnene ikke skal få plage meg og som resultat av at jeg er kraftig tilsedesatt i samfunnet og opplever vonde ting der man egentlig skal få hjelp

bør jeg legges inn ? jeg truet med å knivstukke meg,

jeg er veldig plaget 

er hjemme bedre sted? 

AnonymBruker
Skrevet

Blir du bedre av å bare gå hjemme da?

Anonymous poster hash: 46d4c...dd7

stjernestøv
Skrevet

Du bør ta imot en innleggelse, da kan de kanskje hjelpe deg bedre. Du har hatt det jævlig lenge nok. 

Skrevet

Du reiser til Syria hvis personalet på sykehuset anser det som nødvendig å benytte reimer på grunn av oppførselen din?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...