AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 Skrevet 5. mai 2015 Har trappet ned over flere mnd fra 300 til 0. Har bp2. Nedtrappingen har gått bra, men siste uke har jeg ikke tatt noe og sover så dårlig. Vil dette gå over etter en tid, seponeringssymptom? Eller bør jeg stå på 25 mg fast? Søvnproblemer har jeg hatt periodevis gjennom hele livet. Anonymous poster hash: 91696...357 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Har trappet ned over flere mnd fra 300 til 0. Har bp2. Nedtrappingen har gått bra, men siste uke har jeg ikke tatt noe og sover så dårlig. Vil dette gå over etter en tid, seponeringssymptom? Eller bør jeg stå på 25 mg fast? Søvnproblemer har jeg hatt periodevis gjennom hele livet.Anonymous poster hash: 91696...357 Det er normalt å ikke få sove, det tok ganske lang tid for meg å komme inn i egen søvnrytme. Du må kjenne etter hva du tåler, kanskje ta annenhver kveld en periode? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.