AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Følr meg brisen og sløv/trøtt i dag..... Tok en 10mg stilnokt i går. Pleier det å være sånn?! Anonymous poster hash: d4201...5d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Følr meg brisen og sløv/trøtt i dag..... Tok en 10mg stilnokt i går. Pleier det å være sånn?! Anonymous poster hash: d4201...5d5 Stilnoct er psykose på boks. Har reagert med visuelle hallusinasjoner, en halvtimes mani og totalt hukommelsestap om hva jeg gjorde av denne medisinen. Fikk dog ikke hangover som jeg får av f.eks Imovane. Aldri mer. Anonymous poster hash: 59a16...3af 0 Siter
cilie Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Jeg reagerer med skikkelige fæle mareritt første natten uten stilnocht etter 2-3 dagers bruk - og da kun en halv tbl pr natt. 0 Siter
missmas Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Stilnoct er psykose på boks. Har reagert med visuelle hallusinasjoner, en halvtimes mani og totalt hukommelsestap om hva jeg gjorde av denne medisinen. Fikk dog ikke hangover som jeg får av f.eks Imovane. Aldri mer.Anonymous poster hash: 59a16...3af Man må gå på antipsykotika fast for å takle innsovningstabletter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.