Gå til innhold

Jammen streng straff for sex...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er skremmende for en 3-åring (og også langt større barn) å være vitne til sex, så jeg syns det er riktig at dette skjerpet straffen. Men selvsagt er straffemengden altfor høy.

Tviler på at de tar skade av det..

Men det kunne vært verre for paret, i et muslimsk land hadde de blitt steinet til døde.

Anonymous poster hash: c5595...7de

Gjest Gargamel

Det er veldig mye som kan være skremmende for en treåring. Julenissen f.eks. Det er voksne som setter denne strandsexen i samme bås som incest og voldtekt, som virkelig er noe helt annet.

Jeg synes de kunne fått en bot. Nå skal det sies at mannen risikerer så streng straff pga alvorlige ting han har gjort før.

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns det er greit at det er straffbart. Men i Norge hadde nok straffen vært langt mildere, kanskje i form av bøter:

http://www.dagbladet.no/2015/05/06/nyheter/utenriks/usa/florida/strand/39038066/

Se lenger ned i artikkelen. Der finner du dette:

40-åringen har nemlig sittet i fengsel i åtte år for kokainsmugling, og det er mindre enn tre år siden han ble løslatt.

Altså. Straffeutmålingen relatert til strandsex er sannsynligvis bare et vikarierende påskudd til å få ham bak murene igjen. Siden det er vanskelig å bevise smugling, tar de ham på dette. Akkurat som da Al Capone ble tatt for skattesnyteri i stedet for spritsmuglingen under forbudstiden.

Anonymous poster hash: 55f82...a1a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...