AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Hva gjør man når NAV ikke svarer på hendvendelser? Trodde de var pliktig ti å svare innen 2 arbeidsdager?Anonymous poster hash: b2027...047 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Etter hva jeg har forstått (er ingen ekspert på området vel å merke) så er det slik at de har som mål at 85% av brukerne skal få svar innen 48 timer og dette blir de målt på. Dersom du ikke er blant de 85% heldige så må du bare mase da så blir de jo til slutt lei av maset ditt og gjør en handling, men selvsagt er de for lei av maset ditt så kan det gå ut over deg selv, så det er en tap tap situasjon så du får bare se det an hva som er best i ditt tilfelle da https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Om+NAV/Relatert+informasjon/_attachment/382558?_download=true&_ts=14660b67608 Anonymous poster hash: ee9cb...144 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Hva gjør man når NAV ikke svarer på hendvendelser? Trodde de var pliktig ti å svare innen 2 arbeidsdager?Anonymous poster hash: b2027...047 Svarer ikke på telefon? Møt opp personlig og forklar i skranken ditt ærende. Anonymous poster hash: 45031...a93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Svarer ikke på telefon? På meldinding sendt via nav.no. NAV Kontaktsenter svarer raskt og sier de videresenner til lokalkontoret, men disse svarer ikke. Tørr ikke ringe. Anonymous poster hash: b2027...047 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.