Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det spekuleres her om jeg hr PF her på bakgrunn av innlegget mitt på åpent. Ekspldere er et ord jeg valgte å bruke, men er ikke sikkert at den "eksplosjonen "var så voldsom som dere ser den for dere. Egentlig har problemer med å få til å virke ordentlig sint. Ord som som folk (tidligere kolegaer, nåværende kolegaer, venner) har beskrevet meg med flest ganger er ordet behagelig. Måtte bare si det :D Er en personlighetsforstyrret person behagelig ? Anonymous poster hash: 28998...359

Jeg har ikke spekulert i om du har pf, tok det bare som et eksempel på hva jeg bl. a mente med eksplodere. Det var helt andre tilfeller jeg tenkte på. Det er vel med dette som med alt annet at det er glidende overganger fra normal til unormal reaksjon. Jeg har mennesker som står meg nær som sliter med dette, og jeg gjorde det selv når jeg var yngre. Derfor lurer jeg på hva som er normalt.

Anonymous poster hash: 75e2a...fe2

AnonymBruker
Skrevet

Helt i orden :-) Bare skumleser i full fart, så fikk ikke med meg alt :-)

Anonymous poster hash: 28998...359

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...