Gå til innhold

Pinlig problem, hva er det (ord).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt meg til å si noen regler, rent vissvass av grove ord og egenkomponerte ord. Det gir ikke noen mening for andre enn meg. De reglene kommer når jeg er stresset, spesielt sosialt. men også når jeg har tvangstanker, og jeg tar meg i å si disse tingene høyt på parkeringsplassen feks. Og noen ganger, så tror jeg noen har hørt meg. Feks på søndags ettermiddag. Også når jeg føler skam og anger, så kommer disse dumme ordene. Det kan være antireligiøse ord, som blasfemi osv. Men det kan og være helt egenkomponerte ord type veldig banalt og spessielt.

Jeg har diagnose på schizofreni, men er og plaget av OCD. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette, er redd jeg driter meg ut snart, hvis jeg mister .

Dette er pinlig. Jeg får AP og Full dose ssri.

Anonymous poster hash: f8883...89a
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være tics da, det tror jeg du må få behandling for, vel. Noe sånt.

Anonymous poster hash: 6e38b...4a4
AnonymBruker
Skrevet

Touretts syndrom? Kan være noe sånt.

Anonymous poster hash: 51242...646

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...