Gå til innhold

Sarotex som søvnhjelp?

Anbefalte innlegg

YoplaitDouble
Skrevet

Har noen erfaring med dette? Kan det være noe å prøve?

Fastlegen som kom inn på det da jeg snakket om st Tolvon ikke hadde så god effekt alene... Og Seroquel sluttet å gjøre meg trøtt. Remeron også forsøkt. Men etter hvert trakk hun det tilbake, da han trodde det ikke ville hjelpe noe særlig med Sarotex.

Fortsetter under...

Skrevet

Personlig ville jeg styrt unna TCA hvis formålet kun var søvn. Du får ikke noe annet enn antihistaminvirkning der heller, og risiko for en masse bivirkninger. 

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg har utelukkende god erfaring, men for å bevare virkningen må man ta pause på noen dager innimellom.

Bokormen123
Skrevet

Har noen erfaring med dette? Kan det være noe å prøve?

Fastlegen som kom inn på det da jeg snakket om st Tolvon ikke hadde så god effekt alene... Og Seroquel sluttet å gjøre meg trøtt. Remeron også forsøkt. Men etter hvert trakk hun det tilbake, da han trodde det ikke ville hjelpe noe særlig med Sarotex.

Jeg har god erfaring med dette - bruker ikke hver dag, men min søvn blir gradvis dårligere over tid, og da er det fint å kjøre en periode med 10 eller 20 mg Sarotex :-) 

Jeg mangler dypsøvn, og det er på den måten Sarotex hjelper meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...