YoplaitDouble Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Har noen erfaring med dette? Kan det være noe å prøve? Fastlegen som kom inn på det da jeg snakket om st Tolvon ikke hadde så god effekt alene... Og Seroquel sluttet å gjøre meg trøtt. Remeron også forsøkt. Men etter hvert trakk hun det tilbake, da han trodde det ikke ville hjelpe noe særlig med Sarotex. 0 Siter
ISW Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Personlig ville jeg styrt unna TCA hvis formålet kun var søvn. Du får ikke noe annet enn antihistaminvirkning der heller, og risiko for en masse bivirkninger. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har utelukkende god erfaring, men for å bevare virkningen må man ta pause på noen dager innimellom. 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 7. mai 2015 Skrevet 7. mai 2015 Har noen erfaring med dette? Kan det være noe å prøve? Fastlegen som kom inn på det da jeg snakket om st Tolvon ikke hadde så god effekt alene... Og Seroquel sluttet å gjøre meg trøtt. Remeron også forsøkt. Men etter hvert trakk hun det tilbake, da han trodde det ikke ville hjelpe noe særlig med Sarotex. Jeg har god erfaring med dette - bruker ikke hver dag, men min søvn blir gradvis dårligere over tid, og da er det fint å kjøre en periode med 10 eller 20 mg Sarotex :-) Jeg mangler dypsøvn, og det er på den måten Sarotex hjelper meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.