Gå til innhold

Energi eller noe annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å tro at andre kan lese ens tanker er vel et klassisk symptom på schizofreni...?

Anonymous poster hash: 022f8...304
stjernestøv
Skrevet

Det å tro at andre kan lese ens tanker er vel et klassisk symptom på schizofreni...?

Jo, men jeg mener ikke hvem som helst. De må ha evner for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det spiller noen rolle. Det er en tanke som folk flest regner som "absurd"... men, jeg "dømmer" ikke ellernoe, jeg føler ofte at jeg kan se personer snakke på andre steder. Men jeg vet det er følelser, da.

stjernestøv
Skrevet

Tror ikke det spiller noen rolle. Det er en tanke som folk flest regner som "absurd"... men, jeg "dømmer" ikke ellernoe, jeg føler ofte at jeg kan se personer snakke på andre steder. Men jeg vet det er følelser, da.

Følelsene er jo vårt indre kompass. Men forstod ikke hva du mente? Se personer snakke på andre steder? Langt vekke fra deg eller? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er foretatt en masse tester og undersøkelser om dette er mulig. Alle med negativt resultat.

Anonymous poster hash: 4bde6...9da

AnonymBruker
Skrevet

Følelsene er jo vårt indre kompass. Men forstod ikke hva du mente? Se personer snakke på andre steder? Langt vekke fra deg eller? 

Ja, langt unna. F.eks. hvis jeg har vært på besøk hos noen, og kommet hjem. Men jeg kan jo ikke stole på følelsene mine. Akkurat det er litt vrient, fordi jeg ikke stoler på noe som helst av det jeg føler. Det er litt kinkig å være så kritisk og ambivalent.

stjernestøv
Skrevet

Det er foretatt en masse tester og undersøkelser om dette er mulig. Alle med negativt resultat.

Da har de vel ikke testet de rette folkene. Nei, ikke vet jeg.

stjernestøv
Skrevet

Ja, langt unna. F.eks. hvis jeg har vært på besøk hos noen, og kommet hjem. Men jeg kan jo ikke stole på følelsene mine. Akkurat det er litt vrient, fordi jeg ikke stoler på noe som helst av det jeg føler. Det er litt kinkig å være så kritisk og ambivalent.

Nei ikke lett å være ambivalent, det er jeg også. Her føler jeg ikke mye så det er ikke mye til å stole på, monoton. Syns du er heldig som har følelser, de kan brukes til mye. 

AnonymBruker
Skrevet

stjernestøv, on 08 May 2015 - 20:44, said:

Syns du er heldig som har følelser, de kan brukes til mye.

Hva da? Jeg føler veldig mye at andre ikke liker meg eller er sint på meg fordi jeg har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 022f8...304
stjernestøv
Skrevet

Hva da? Jeg føler veldig mye at andre ikke liker meg eller er sint på meg fordi jeg har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 022f8...304

De gode følelsene du har kan du bruke til mye da. Men er det virkelig noe du føler og ikke noe du tenker?

AnonymBruker
Skrevet

stjernestøv, on 08 May 2015 - 21:21, said:

De gode følelsene du har kan du bruke til mye da. Men er det virkelig noe du føler og ikke noe du tenker?

Det er tanker basert på følelser...

(Nå vet jeg ikke om jeg har så mye gode følelser, men.) Anonymous poster hash: 022f8...304

stjernestøv
Skrevet

Det er tanker basert på følelser...

(Nå vet jeg ikke om jeg har så mye gode følelser, men.) Anonymous poster hash: 022f8...304

Ok. Nei hvis ikke du har gode følelser misunner jeg deg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Nei hvis ikke du har gode følelser misunner jeg deg ikke.

Jeg vet ikke hvor mye gode følelser jeg har. Det er det samme som over, jeg er i tvil ang. alt.

Skulle gjerne hatt mindre negative følelser i alle fall. Men jeg vet jo ikke, kanskje det er reelt, det jeg tenker.

stjernestøv
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye gode følelser jeg har. Det er det samme som over, jeg er i tvil ang. alt.

Skulle gjerne hatt mindre negative følelser i alle fall. Men jeg vet jo ikke, kanskje det er reelt, det jeg tenker.

Håper du har noen positive følelser. Nei det er ikke alltid like lett å vite hva som er reelt eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre enn å ikke føle noe. Å være helt død innvendig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre enn å ikke føle noe. Å være helt død innvendig.

Det er ikke noe universelt over dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...