Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Får prøve på det, tenker på at jeg vil bli tynn. Spiser jeg sjokolade nå ødelegger jeg alt, får legge frem et bilde av meg selv da jeg var tynn. Så kan jeg prøve å visualisere, tror du det er en god ide?

Jeg synes det høres ut som en god idé. Jeg mener det er viktig å gjøre sen fysiske handlingen å henge opp bildet. Hvis ikke det skjer noe fysisk vil nok tankene dine starte på samme sted hver dag og ikke komme lenger.

Fortsetter under...

stjernestøv

Klart du kan ;) Men velg den løsningen du føler for. Det gjør ingen nytte om du legger det slik at du ikke ser  på det jevnlig tror jeg, derfor forslaget om å ha et hengedne både her og der :)

Anonymous poster hash: fbd77...f27

Da begynner vel folk å lure tenker jeg.

stjernestøv

Jeg synes det høres ut som en god idé. Jeg mener det er viktig å gjøre sen fysiske handlingen å henge opp bildet. Hvis ikke det skjer noe fysisk vil nok tankene dine starte på samme sted hver dag og ikke komme lenger.

Ok, skal finne frem.

Gjest Ladytron

Jeg har også erfaring med at å holde seg unna sukkerholdige varer reduserer søtsug. Synes det fungerer greit å begrense godterispising til lørdager. Å holde meg helt unna hadde jeg ikke klart, men det kan jo godt være at det vil fungere best for deg i en periode.

Lykke til :)

stjernestøv

Jeg har også erfaring med at å holde seg unna sukkerholdige varer reduserer søtsug. Synes det fungerer greit å begrense godterispising til lørdager. Å holde meg helt unna hadde jeg ikke klart, men det kan jo godt være at det vil fungere best for deg i en periode.

Lykke til :)

Takk :)

Ja total avhold til jeg har gått ned fem kilo, da kan jeg unne meg noe i helgene. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...