Gå til innhold

Fitbit (og andre aktivitetsmålere)

Anbefalte innlegg

Gjest Xtra

Har nettopp kjøpt et Fitbit Charge HR armbånd, satte det på for halvannen siden og har allerede fått litt dilla. Har allerede gått nesten 6000 skritt :). Ser for meg at det kan bli litt konkurranse med meg selv fremover.

Man skal jo også kunne måle søvnrytme med mer, men usikker på om jeg kommer til å benytte den funksjonen (tror ikke jeg vil like å ha det på når jeg skal sove). Det måler pulsen, og denne funksjonen kommer jeg til å ha glede av under trening og turer.

Fler som har erfaring med slike? Lurer på om jeg kommer til å bli fort lei, eller om det vedvarer, og øker motivasjonen til trening og bevegelse :).

(PS: Dette er ikke reklame, om det kanskje kunne høres slik ut ;))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405639-fitbit-og-andre-aktivitetsm%C3%A5lere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

umakenverdt

Jeg har også en fitbit charge HR. Jeg er veldig glad i den, og blir trist når jeg har glemt å lade den og den er tom for batteri. Skrittelleren, puls og alarm er vel det jeg bruker mest. Det er en herlig måte å våkne på synes jeg.

Ellers er det morsomt at den vibrerer når noen ringer og jeg da kan se hvem som ringer. Kjempepraktisk for meg som alltid har mobilen på lydløs.

Jeg trives godt med den, selv om den nok ikke er like spennende som når jeg fikk den. Likevel er det alltid litt artig når den vibrerer ved 10.000 skritt. Da har jeg i alle fall gått litt den dagen :)

Søvnrytmen har jeg enda ikke satt meg skikkelig inn i, men når jeg går inn på den ser jeg jo om det har vært en urolig natt.

Gjest Xtra

Jeg har også en fitbit charge HR. Jeg er veldig glad i den, og blir trist når jeg har glemt å lade den og den er tom for batteri. Skrittelleren, puls og alarm er vel det jeg bruker mest. Det er en herlig måte å våkne på synes jeg.

Ellers er det morsomt at den vibrerer når noen ringer og jeg da kan se hvem som ringer. Kjempepraktisk for meg som alltid har mobilen på lydløs.

Jeg trives godt med den, selv om den nok ikke er like spennende som når jeg fikk den. Likevel er det alltid litt artig når den vibrerer ved 10.000 skritt. Da har jeg i alle fall gått litt den dagen :)

Søvnrytmen har jeg enda ikke satt meg skikkelig inn i, men når jeg går inn på den ser jeg jo om det har vært en urolig natt.

Takk for svar. Kan du se når noen ringer!? Ante ikke om denne funksjonen, og er usikker på om jeg ønsker den. Den står i hvertfall ikke på foreløpig. For ikke å snakke om at den skulle vibrere om noen forsøker å ringe meg om natten - skrekk og gru! Slår av all lyd og vibrering på telefonen på natten, og har den ikke på soverommet.

Endret av Xtra
umakenverdt

Takk for svar. Kan du se når noen ringer!? Ante ikke om denne funksjonen, og er usikker på om jeg ønsker den. Den står i hvertfall ikke på foreløpig.

Jeg har koplet klokka til mobilen. Da vibrerer den når noen ringer og jeg ser på skjermen hvilket nummer som ringer. Jeg synes det er praktisk, da mobilen ofte ligger på lysløs i jakkelomma eller i veska. Da får jeg stort sett med meg hvem som ringer, men på en diskret måte, slik at det bare er jeg som merker det :) Anbefales i alle fall fra meg. Gratulerer med et nytt leketøy i alle fall ;)

Endret av umakenverdt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...