Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PST. Det viser seg at det er kjenninger av en nabo i borettslaget som kommer og ser på boligen vår. Utenbys fra. De har sagt til megleren at boligen passer dem ypperlig og at de har drevet og ordnet med finansiering denne uka. Det var denne naboen som kom og spurte en dag om boligen var solgt. Så her er det godt håp om at de vil kjøpe boligen. Bildene og taksten lyver heller ikke, så de får ingen overraskelser.

Det virker lovende - lykke til og riktig god helg! Du har fortjent litt medgang / flaks nå :D
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

7

• ISW

4

• Kayia

4

Nicklusheletida
Skrevet

S godt at ting ordner seg :-)

Skrevet

Siden jeg har delt mine økonimske bekynringer her på dol samt fått utrolig mye støtte samt gode råd, kan jeg fortelle dere at jeg idag har fått innvilget refinansiering på nesten hele beløpet og på den måten betale mindre i mnd samt slippe å ha flere lån å forholde meg til.

Dette var skikkelig godt å høte. Krysser fingrene for at dere er i en heldig vind, og selger huset nå også! :) Ha en fin 17. mai!

Skrevet

Dette var skikkelig godt å høte. Krysser fingrene for at dere er i en heldig vind, og selger huset nå også! :) Ha en fin 17. mai!

:)

Hadde ei på døra idag som ville inn og se, og hun var kjempeivrig. Ba oss om å ikke selge til noen andre.

Ha en fin 17. mai :)

umakenverdt
Skrevet

Dette synes jeg var skikkelig bra, og jeg er virkelig glad på dine vegne! Ha en flott helg :)

Skrevet

Hadde ei på døra idag som ville inn og se, og hun var kjempeivrig. Ba oss om å ikke selge til noen andre.

Ha en fin 17. mai :)

Det høres lovende ut! :) Ha en fin 17. mai du også :)

Skrevet

Vi fikk et bud idag, men det var litt for lavt, så vi venter i spenning til i morgen. Megleren gir de et motbud i morgen tidlig. Hadde vært så godt å få dette ut av verden nå :)

Skrevet

Vi fikk et bud idag, men det var litt for lavt, så vi venter i spenning til i morgen. Megleren gir de et motbud i morgen tidlig. Hadde vært så godt å få dette ut av verden nå :)

Krysser fingre for payoff - dere fortjener litt medgang nå! :)

Skrevet

Krysser fingre for payoff - dere fortjener litt medgang nå! :)

Takk for det kayia :)

Skrevet

Så bra - var det mye under prisant.?

Som min eiendomsmegler sier, du kan få veldig mye ut av en forhandlingsfase med motbud, og det er alltid noen titusener til å gå på for kjøper!

Lykke til :)

Skrevet

Så bra - var det mye under prisant.?

Som min eiendomsmegler sier, du kan få veldig mye ut av en forhandlingsfase med motbud, og det er alltid noen titusener til å gå på for kjøper!

Lykke til :)

150 under takst.

Takk :)

Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Så mye slit er over... Endelig går det vår vei.

umakenverdt
Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Jeg er virkelig glad på dine vegne! Det er godt å se at ting går litt deres vei også nå endelig :)

Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Det er slike ganger jeg savner liker knappen på dol. Ønsker dere masse lykke til videre

Gjest Gargamel
Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Det har ikke "ordna seg". Du/dere har ordna det. Bra jobba.

Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Så bra, dette var godt å lese!!! :) Forøvrig veldig enig med Gargamel - "alt" har ikke "ordna seg", men du/ dere har ordnet dette- klapp dere på skuldra for det! :)

Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Jeg har fulgt tråden og er skikkelig glad på dine vegne :D

Skrevet

Da har alt ordna seg.

Jeg er så glad i dag.

Bra jobba - jeg er glad på dine vegne! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...