Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag har jeg støvsugd hele huset og byttet sengetøy, det er jo trim det og?

Fikk ånden over meg, så senere skal jeg ta meg en dusj. Da er det godt å legge seg i rent sengetøy, har du gjort noe i dag?

Nå lager jeg middag. 

stjernestøv
Skrevet

Tror jeg fikk litt energi av å ikke spise sjokolade :)

Skrevet

Tror jeg fikk litt energi av å ikke spise sjokolade :)

Jo lenger du holder deg unna sukker/ reduserer betraktelig, desto mer energi får du. I dag har du vært flink, husarbeid er trim! :-)

stjernestøv
Skrevet

Jo lenger du holder deg unna sukker/ reduserer betraktelig, desto mer energi får du. I dag har du vært flink, husarbeid er trim! :-)

Takk for det :) Ja jeg trenger jo ikke det sukkeret, gleder meg til å få mer energi. 

AnonymBruker
Skrevet

Flinka! Jeg har holdt hviledagen hellig, men legger snart ut på tur i det fantastiske været :)

Anonymous poster hash: 56178...4bd
stjernestøv
Skrevet

Flinka! Jeg har holdt hviledagen hellig, men legger snart ut på tur i det fantastiske været :)

Anonymous poster hash: 56178...4bd

Takk :) 

Ja godt med en tur nå, i morgen har det meldt regn her ihvertfall. 

påskelilje
Skrevet

I dag har jeg støvsugd hele huset og byttet sengetøy, det er jo trim det og?

Fikk ånden over meg, så senere skal jeg ta meg en dusj. Da er det godt å legge seg i rent sengetøy, har du gjort noe i dag?

Nå lager jeg middag.

påskelilje
Skrevet

I dag har jeg hvilt ut etter en slitsom lørdag. Jeg var på kjøkkenet/serverte i konfirmasjon i 7 timer, og er mektig imponert over de som har slike jobber til vanlig. Verkey i føtter, legger og korsrygg.

Så i formiddag tpk jeg det med ro, holdt på litt med kaninene, var i hagen og ryddet litt tøy. Så har jeg vært med 16-åringen på fotballkamp. Deilig å sitte i sola og nyte dwn mens ungdommene vinner stort :-)

Nå er jeg hjemme. Skal rydde litt tøy før jeg skal ut og gå en tur i kveldingen.

Nicklusheletida
Skrevet

Nå er du flink . Fortsett slik :-)

Har ikke gjort så veldig mye i dag. Dusjet, vasket kopper, ventet på kjæresten, gikk en skogstur med kjæresten og yngstedatter. Var innom en kafe også. Nå har jeg satt på en maskin med klær og begynt å lage middag. Etter middagen skal jeg på treningsstudioet og etter det dusje for andre gang i dag :)

stjernestøv
Skrevet

I dag har jeg hvilt ut etter en slitsom lørdag. Jeg var på kjøkkenet/serverte i konfirmasjon i 7 timer, og er mektig imponert over de som har slike jobber til vanlig. Verkey i føtter, legger og korsrygg.

Så i formiddag tpk jeg det med ro, holdt på litt med kaninene, var i hagen og ryddet litt tøy. Så har jeg vært med 16-åringen på fotballkamp. Deilig å sitte i sola og nyte dwn mens ungdommene vinner stort :-)

Nå er jeg hjemme. Skal rydde litt tøy før jeg skal ut og gå en tur i kveldingen.

Fint med tur nå :)

stjernestøv
Skrevet

Nå er du flink . Fortsett slik :-)

Har ikke gjort så veldig mye i dag. Dusjet, vasket kopper, ventet på kjæresten, gikk en skogstur med kjæresten og yngstedatter. Var innom en kafe også. Nå har jeg satt på en maskin med klær og begynt å lage middag. Etter middagen skal jeg på treningsstudioet og etter det dusje for andre gang i dag :)

Takk :)

Det var voldsomt med dusjing på deg  :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...