AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg var i konfirmasjon i går. Konfirmanten holdt tale til sin mor. Hun sa at moren har bestandig vært der for henne og uten henne hadde hun ikke vært der hun er i dag. Det var en fin og rørende tale. Men jeg reagerte på at hun ikke sa ett ord i talen om sin far som satt ved siden av. Han har ikke vært en veldig god far etter han gikk fra dem når hun var 2 år. Han fikk ny familie etterpå som han har prioritert. Men jeg synes det var flaut på hans og familien hannes vegne at han ikke ble nevnt i talen. Men dette må jo konfirmanten bestemme selv. Måtte bare blåse ut her :-)Anonymous poster hash: fe9dc...0c1 0 Siter
Cilien Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg synes det hørtes ut som en klok konfirmant. Hvis hun egentlig bare har dumme ting å si om faren, var det vel bedre at hun holdt det inne? Hun har vel lært i konfirmasjonsundervisningen at man ikke skal lyve 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg synes det hørtes ut som en klok konfirmant. Hvis hun egentlig bare har dumme ting å si om faren, var det vel bedre at hun holdt det inne? Hun har vel lært i konfirmasjonsundervisningen at man ikke skal lyve Helt enig. 0 Siter
frosken Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg var i konfirmasjon i går. Konfirmanten holdt tale til sin mor. Hun sa at moren har bestandig vært der for henne og uten henne hadde hun ikke vært der hun er i dag. Det var en fin og rørende tale. Men jeg reagerte på at hun ikke sa ett ord i talen om sin far som satt ved siden av. Han har ikke vært en veldig god far etter han gikk fra dem når hun var 2 år. Han fikk ny familie etterpå som han har prioritert. Men jeg synes det var flaut på hans og familien hannes vegne at han ikke ble nevnt i talen. Men dette må jo konfirmanten bestemme selv. Måtte bare blåse ut her :-)Anonymous poster hash: fe9dc...0c1 Dersom konfirmanten holdt talen ut i fra at hun selv ønsket å få sagt dette, så synes jeg det må være ok. Dersom hun derimot lot seg "bruke" i en evigvarende konflikt mellom mor og far, så synes jeg det er trist at også konfirmasjonsdagen evt. blir en arena for denne konflikten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg kjenner ikke henne godt nok til å vite hva hun mener om pappa. Og jeg har bare hørt mor sin versjon av faren sin rolle i oppveksten. Hun så ut som om hun hadde ett bra forhold til faren på konfirmasjonsdagen. Og hun var veldig glad i sine halvsøsttre Anonymous poster hash: fe9dc...0c1 0 Siter
Cilien Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Jeg kjenner ikke henne godt nok til å vite hva hun mener om pappa. Og jeg har bare hørt mor sin versjon av faren sin rolle i oppveksten. Hun så ut som om hun hadde ett bra forhold til faren på konfirmasjonsdagen. Og hun var veldig glad i sine halvsøsttreAnonymous poster hash: fe9dc...0c1 Igjen - hun høres klok ut. På det du skrev først hørtes det ikke ut som om hun hadde så mye positivt å si om faren, men likevel nevnte hun ikke noe om det i talen. I tillegg oppførte hun seg fint mot ham under selve konfirmasjonen, selv om det kanskje kostet henne litt. Høres sunt og friskt ut, spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.