Gå til innhold

Hvordan øke vekten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en venninne som har motsatt problem av meg. 
Jeg vil jo ned i vekt, men hun vil opp. 
Jeg sier hun får spise som meg - så vil hun nok gå opp i vekt (kaker, cola, potetgull, sjokolade...)

men hun gjør faktisk det, likevel er hun syltynn.

Da tenker jeg litt som da jeg hadde spedbarn. De hadde perioder hvor de la på seg lite, og da fikk vi tips om å tilsette ekstra rapsolje i grøten. Kan dette ha noe for seg? Å få i seg ekstra med fett? Helst umettet da... 

og spise proteinpulver? Trene styrketrening for å bygge muskler?

Jeg tror hun mest ønsker å gå opp i vekt pga hun ønsker å få barn og strever pga hun er undervektig.

Anonymous poster hash: 7d1bf...d3d
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405702-hvordan-%C3%B8ke-vekten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Har en venninne som har motsatt problem av meg. 

Jeg vil jo ned i vekt, men hun vil opp. 

Jeg sier hun får spise som meg - så vil hun nok gå opp i vekt (kaker, cola, potetgull, sjokolade...)

men hun gjør faktisk det, likevel er hun syltynn.

Da tenker jeg litt som da jeg hadde spedbarn. De hadde perioder hvor de la på seg lite, og da fikk vi tips om å tilsette ekstra rapsolje i grøten. Kan dette ha noe for seg? Å få i seg ekstra med fett? Helst umettet da... 

og spise proteinpulver? Trene styrketrening for å bygge muskler?

Jeg tror hun mest ønsker å gå opp i vekt pga hun ønsker å få barn og strever pga hun er undervektig.

Det er visst sånn at noen er syltynne og ikke legger på seg uansett hva de spiser, har en sønn som er slik og han spiser like mye som meg. Det er nok lurt å trene vekter for å få muskler ja, min sønn trener litt med vekter nå. Han vil også bli større. 

AnonymBruker

Ekke det noe med at så lenge kaloriinntaket er større enn forbruket, vil man gå opp i vekt? Men da må en ha fettceller - og om man ikke har det, så er det nok vanskelig. Så da må man prøve å bygge muskler i stedet og spise proteinrikt og trene tungt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...