Gå til innhold

Gjøre ting alene?

Anbefalte innlegg

umakenverdt

Men en liten tur kan jo være fint nok det. Jeg må nok se an den middagen litt. De jeg skulle til hadde glemt at det var 17. mai da de hadde hørt om jeg ville komme og spise. Pleier å spise middag hos dem en gang i uka. Men nå kommer det 6 stk til dit, så jeg vet ikke om jeg orker.

Jeg har forståelse for det, kan bli litt mye folk da. Jeg synes det går greit med litt folk når man ikke må forholde seg til dem, men i et middagsselskap må man jo det. Ellers får du gå en tur med hundene da, koselig det også :)

Fortsetter under...

umakenverdt

Håper du får en fin dag :)

Får se om jeg tar meg en runde i morgen hvis jeg orker, men 17 mai betyr ikke så mye for meg i grunn. 

Det gjør det egentlig ikke for meg heller, men nå har jeg ikke vært ute på 17. mai på flere år, så er kanskje på tide :) Ha en fin dag uansett hva du bestemmer deg for å gjøre :)

stjernestøv

Det gjør det egentlig ikke for meg heller, men nå har jeg ikke vært ute på 17. mai på flere år, så er kanskje på tide :) Ha en fin dag uansett hva du bestemmer deg for å gjøre :)

Takk :) Skal iallefall finne sengen nå, å sove er godt. God natt :)

Jeg har forståelse for det, kan bli litt mye folk da. Jeg synes det går greit med litt folk når man ikke må forholde seg til dem, men i et middagsselskap må man jo det. Ellers får du gå en tur med hundene da, koselig det også :)

Ja, nå har de sovet nesten hele tiden fra vi kom hjem fra telttur i sta så de er sikkert ganske uthvilt i morgen :) Jeg får se an været og formen før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør i morgen.

umakenverdt

Det gikk faktisk ganske ok, å gå alene i byen og se på folk. Jeg brukte litt av tiden til å reflektere litt over hvor heldige vi er som bor i dette flotte landet, slik andre var inne på. Jeg møtte til og med på et par kjente og snakket litt med dem :)

Så tusen takk til alle som anbefalte at det var ok å gå en tur til byen alene på 17. mai :) Håper dere alle har hatt en fin dag uansett hva dere endte opp med å gjøre :)

Annonse

stjernestøv

Det gikk faktisk ganske ok, å gå alene i byen og se på folk. Jeg brukte litt av tiden til å reflektere litt over hvor heldige vi er som bor i dette flotte landet, slik andre var inne på. Jeg møtte til og med på et par kjente og snakket litt med dem :)

Så tusen takk til alle som anbefalte at det var ok å gå en tur til byen alene på 17. mai :) Håper dere alle har hatt en fin dag uansett hva dere endte opp med å gjøre :)

Bra du hadde en fin dag :) Her var det stille og rolig, sånn som jeg liker det :)

umakenverdt

Bra du hadde en fin dag :) Her var det stille og rolig, sånn som jeg liker det :)

Takk :) Det var ganske stille og rolig her også egentlig, men det var koselig å vandre litt rundt og se på folk som er så fint pyntet. Det er virkelig veldig mange fine bunader folk har :)

Håper du hadde en fin tur ut! Jeg var sammen med andre folk for å se på barnetog og russetog, og etterpå hjem til noen på besøk. Men både til og fra gikk jeg alene - i bunad. Falt meg ikke inn å tenke at eventuelle folk jeg traff trodde at jeg var alene hele dagen. Som andre har vært inne på er det mange grunner til at folk er alene gatelangs osv og de fleste av oss tenker ikke så mye fra eller til om dette.

umakenverdt

Håper du hadde en fin tur ut! Jeg var sammen med andre folk for å se på barnetog og russetog, og etterpå hjem til noen på besøk. Men både til og fra gikk jeg alene - i bunad. Falt meg ikke inn å tenke at eventuelle folk jeg traff trodde at jeg var alene hele dagen. Som andre har vært inne på er det mange grunner til at folk er alene gatelangs osv og de fleste av oss tenker ikke så mye fra eller til om dette.

Det gikk egentlig ganske greit å gå ut, jeg er glad jeg gjorde det. Jeg var egentlig ikke så bekymret for at "folk" skulle se at jeg gikk alene, det tror jeg ikke de tenkte så mye over som du sier. Det jeg var bekymret for var å møte bekjente som jeg måtte stoppe og prate med. Da visste jeg ikke helt om jeg skulle si at jeg gikk alene eller hvordan jeg skulle forholde meg til det, slik at det ble best mulig for de jeg eventuelt møtte. Men det gikk bra det også :)

Det jeg var bekymret for var å møte bekjente som jeg måtte stoppe og prate med. Da visste jeg ikke helt om jeg skulle si at jeg gikk alene eller hvordan jeg skulle forholde meg til det, slik at det ble best mulig for de jeg eventuelt møtte.

Nå er det jo slik at de fleste er såpass oppslukt av seg og sitt, at de ikke tenker noe "innviklet" om at andre evt. er alene eller hva slags planer de har.  Noen ganger er det naturlig at det er slik, andre ganger er det beklagelig.  Men det blir litt på siden av poenget mitt:  Jeg vil først og fremst minne deg på at det ikke er ditt ansvar å sørge for at hele verden har det bra.  

Annonse

umakenverdt

Nå er det jo slik at de fleste er såpass oppslukt av seg og sitt, at de ikke tenker noe "innviklet" om at andre evt. er alene eller hva slags planer de har.  Noen ganger er det naturlig at det er slik, andre ganger er det beklagelig.  Men det blir litt på siden av poenget mitt:  Jeg vil først og fremst minne deg på at det ikke er ditt ansvar å sørge for at hele verden har det bra.  

Jeg skjønner det, og det er ikke slik at jeg tror at andre tenker så mye om at jeg går alene. Likevel er det veldig naturlig oppfatter jeg å spørre hva man har gjort på og hva slags planer man har. Jeg ville ikke at andre skulle måtte forholde seg til det (jeg synes selv det er helt greit å gå alene på 17. mai). Jeg er klar over at det ikke er mitt ansvar å sørge for at hele verden har det bra, men jeg har et sterkt ønske om å ikke bidra til at andre har det litt verre etter at de møter meg enn før. 

Jeg vil også presisere at jeg ikke tenkte på alle, men på bekjente som det var naturlig at jeg tok en kort samtale med. Det er ikke alle det er naturlig at man ikke stopper og slår av noen ord med. 

Jeg er klar over at det ikke er mitt ansvar å sørge for at hele verden har det bra, men jeg har et sterkt ønske om å ikke bidra til at andre har det litt verre etter at de møter meg enn før. 

Jeg forstår veldig godt hvordan du tenker, det er mye derfor jeg svarer deg ;)

Både du og en yngre utgave av meg selv og sikkert mange andre av samme type, har godt av å øve på å gi litt mer blaffen.

Men det viktigste er at du hadde en fin dag.  Riktig god pinsehelg :)

umakenverdt

Jeg forstår veldig godt hvordan du tenker, det er mye derfor jeg svarer deg ;)

Både du og en yngre utgave av meg selv og sikkert mange andre av samme type, har godt av å øve på å gi litt mer blaffen.

Men det viktigste er at du hadde en fin dag.  Riktig god pinsehelg :)

Får øve meg på det jeg også det, slik at den eldre utgaven av meg kan gjøre ting alene uten å tenke så mye slik. 

Men dagen gikk bedre enn forventet. Måtte du ha en flott pinsehelg du også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...