Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 @M: Du har rett i det du skriver, men mitt innlegg handlet ikke om dette. Mitt innlegg handlet om at gråstein ut fra sin erfaring svarer de fleste andre brukere med at det ikke er hjelp å få og med det fremfører en uriktig og skadelig pessimisme. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 @M: Du har rett i det du skriver, men mitt innlegg handlet ikke om dette. Mitt innlegg handlet om at gråstein ut fra sin erfaring svarer de fleste andre brukere med at det ikke er hjelp å få og med det fremfører en uriktig og skadelig pessimisme. Ok 0 Siter
FGT Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Hva mener du at andre kan eller burde kunne hjelpe deg med da gråstein? Og hva trenger du hjelp til ? Det kan virke som du ikke har noe meningsfullt å holde på med ? Derfor så kan en lett begynne å psyke seg ned, og da har du lite å tilføye andre også. Er det slik med deg ? Er du psyk, så må du selvfølgelig ha hjelp. Endret 21. mai 2015 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.