Gå til innhold

Har dere hatt en fin dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Mannen min ble dårlig. Han har ligget til observasjon på sykehuset i natt, men det går heldigvis bra med han.

Det gleder meg at du hadde en fin dag, stjerna. Det fortjener du :)

Takk :) Det var trist, godt det går bra med han nå da. Syns du har hatt så mye nå.

Madelenemie

Hei!

Jeg er enig, babyer er ikke så pene,

eneste babyer jeg syns var utrolig vakre var mine egne ;)det var nok hormonspøkelse på besøk:-)

Men når de slutter å være rødsprengte og "rynkete" så er de ganske søte.

Mine første barn var premature, når jeg ser bilder av dem nå, så ser jeg jo at det var mammahormoner som fikk meg til å se skjønnheten:-) Men jeg syns fortsatt de er de peneste prematurbabyer jeg har sett på bilder ;)

Annonse

Madelenemie

Glemte,

Gratulerer:-)

Jeg ble aldri glad for å bli tante selv, men nå som jeg er det, liker jeg barna,

jeg passer dem en del, de elsker å være hos meg og jeg er glad i dem, selv om de lyver til meg så blir jeg ikke alt for sur.

Det gjør noe med en når flere sånne små roper tante når de ser meg og krangler om meg, det er jo et kompliment på en måte.

Jeg gjør ikke annet enn å være tilstedet mest, så gjør jeg mine ting, og de krangler litt om å hjelpe meg, da smiler jeg og tenker litt.

Så sier jeg at her må vi lage en liste, et retteferdig system, dette kjenner de til, så vi må bytte på.

Det irriterere meg at den ene lyver for meg, men jeg klarer ikke ikke være glad i barnet likevel. Det er en urokråke, men samtidig søt,

Jeg syns foreldre bør lære barna å ikke lyve, det er ikke en tantes jobb.

Gjest Gargamel

Tja, vet ikke jeg. Syns babyer er stygge :P Har bare sett bilde av denne foreløpig. Født 6 uker for tidlig så det er ikke så greit å få besøkt knærten. Hn ligger på overvåkning. Det er visst rutine når de blir født så tidlig.

Enig i at de er stygge når de er helt nyfødte. For tidlig fødte ser ut som skrukkete fugleunger, men jeg har lært meg å se det søte i dem.

Det var rart når førstefødte kom ut og jeg burde føle at hun var søt, men så følte jeg ikke det i det hele tatt. Blåhvit, slimete, hylende og deformert hode etter fødselen. (Flott å være anonym nå). Hun ble veldig søt etter noen timer. Neste gang var jeg forberedt og tenkte ikke over det på samme måte.

Hei!

Jeg er enig, babyer er ikke så pene,

eneste babyer jeg syns var utrolig vakre var mine egne ;)det var nok hormonspøkelse på besøk:-)

Men når de slutter å være rødsprengte og "rynkete" så er de ganske søte.

Mine første barn var premature, når jeg ser bilder av dem nå, så ser jeg jo at det var mammahormoner som fikk meg til å se skjønnheten:-) Men jeg syns fortsatt de er de peneste prematurbabyer jeg har sett på bilder ;)

Jeg tror det er anderledes når det er sine egne barn, da klarer man nok lettere å se det søte i dem ;)

Og, takk. Det blir nok mitt siste tantebarn. Hn andre er mest opptatt av hundene. Ikke så viktig med tante og besteforeldre. Hn sa navnet på den ene hunden før hn sa pappa :P

Jeg tror, desverre, det er normalt at barn lyver selv om foreldrene prøver å lære dem å ikke gjøre det. Barn kan være ganske utspekulerte. Men det er ikke bra at de gjør det. Men det ligger vel i menneskets natur å lyve.

Enig i at de er stygge når de er helt nyfødte. For tidlig fødte ser ut som skrukkete fugleunger, men jeg har lært meg å se det søte i dem.

Det var rart når førstefødte kom ut og jeg burde føle at hun var søt, men så følte jeg ikke det i det hele tatt. Blåhvit, slimete, hylende og deformert hode etter fødselen. (Flott å være anonym nå). Hun ble veldig søt etter noen timer. Neste gang var jeg forberedt og tenkte ikke over det på samme måte.

Hehe...man må jo se det søte i sine egne barn ;)

Madelenemie

hei!

jeg skulle sette meg å gjøre ferdig babyalbum for en stund siden, og jeg ble ganske forundret over at jeg da de ble født syns de var det vakreste jeg hadde sett:-) . På bildene, de rett etter de ble født, ser de ut som du beskriver.

Etter noen timer så det heldigvis bedre ut.

Kanskje min mann så det mer som du så det, jeg så det ikke sånn, jeg hadde aldri sett noe så vakkert.

Gjest Gargamel

hei!

jeg skulle sette meg å gjøre ferdig babyalbum for en stund siden, og jeg ble ganske forundret over at jeg da de ble født syns de var det vakreste jeg hadde sett:-) . På bildene, de rett etter de ble født, ser de ut som du beskriver.

Etter noen timer så det heldigvis bedre ut.

Kanskje min mann så det mer som du så det, jeg så det ikke sånn, jeg hadde aldri sett noe så vakkert.

Dere kvinner har nok noen hormoner vi menn ikke har.

Annonse

Mine tantebarn krangler også om hvem som skal sitte ved siden av meg, og så jeg må sove annenhver gang på rommet til jentene... he-he.. Jeg ler så masse når jeg er sammen med barn. Har skjønt jeg har prompehumor på nivå med en 4-åring, siden jeg har latterkrampe med en sønnen til en venninne.

Mine tantebarn krangler også om hvem som skal sitte ved siden av meg, og så jeg må sove annenhver gang på rommet til jentene... he-he.. Jeg ler så masse når jeg er sammen med barn. Har skjønt jeg har prompehumor på nivå med en 4-åring, siden jeg har latterkrampe med en sønnen til en venninne.

Pss.. Denne var ment under Madeleine sitt innlegg, men spiller vel ingen rolle:)

Madelenemie

Hei!

Flaks jeg leste dette da:-)

Jeg trives også med barn:-) bedre enn voksne ofte, jeg kan gjøre mine ting, og de ser på, de stiller også ofte gode spørsmål, som kan få meg til å tenke nytt, morsomt og annerledes om en sak. De har kommentarer som kan få meg til å le også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...