AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Tenker mye for tiden. Jeg har Sjøgrens og er derfor 50 prosent sykemeldt. Sykepengene mine/maksdato utløper i november. Før det må jeg finne ut om jeg kan greie og jobbe litt mer, slik at jeg kan greie meg med å være borte fra jobb 25 prosent. Men hvordan fungerer dette....Dersom jeg er 50 prosent sykemeldt fortsatt, så kan jeg søke AAP og i mitt tlifelle også KLP hjelp. Men hvor mye kan man få i KLP hjelp? Er det arbeidsgiver som søker eller Nav? Dersom jeg finner ut at det går å jobbe så mye at jeg kun er 25 prosent sykemeldt, så har jeg jo ikke rett til AAP. Merkelig det der....Men forstår at KLP kan være til en slags uførehjelp økonomisk.... Men hvor mye hjelp får man da? Er det arbeidsgiver som søker? Kanskje jeg har forklart meg dårlig.....men håper noen forstår og kan hjelpe. Anonymous poster hash: 9f502...af9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405824-aapklp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.