Gå til innhold

bør jeg ringe legen å ta røntken?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg har vondt i ryggen på høyre side rett oppeforbi ved hofta når jeg trykker på do. Det gjør ikke så vondt utenom når jeg bøyer meg. Jeg har ikke fordøyelses eller tarmproblemer. Kan det være noe alvorlig? Allmenntilstanden min er grei. Vontene under press har vart i snart en måned nå.

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

Jeg har vondt i ryggen på høyre side rett oppeforbi ved hofta når jeg trykker på do. Det gjør ikke så vondt utenom når jeg bøyer meg. Jeg har ikke fordøyelses eller tarmproblemer. Kan det være noe alvorlig? Allmenntilstanden min er grei. Vontene under press har vart i snart en måned nå.

Dersom du skal oppsøke lege og spesialister hver eneste gang du merker noe med kroppen din får ikke norsk helsevesen tid til noe annet. Du har et eller annet av vondter ca hver 14ende dag. Ja, du kan også bli syk, men keep in mind at alt som føles og merkes er ikke nødvendigvis sykdom. Kroppen må få lov til å reagere og "leve" uten at du skal løpe til legen hele tiden. 

Har du en sykehistorie med mye og alvorlig sykdom, ok- da er du unnskyldt, om ikke - gi tankene dine noe annet å jobbe med.

Hvis man er veldig oppmerksom på en ting så kan man fort stirre seg blind på det.

Se, slike generelle "folkevett"-innsikter kan forklare det meste, alt fra medisinske tilstander til Newtons lover og gravitasjon: "what comes up, must come down".

Med tanke på psykoterapi: "jo mer du trener på en ting, jo bedre blir du på den tingen". Universets kompleksitet er ganske overdrevet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...