Gå til innhold

Melodi gran prix

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen som skal se på det i kveld da?

Jeg likte ikke den norske så får finne en annen å heie på. 

stjernestøv
Skrevet

Heier på Israel så langt, futt i den. 

AnonymBruker
Skrevet

likte island sin men tror den ble slått ut i semien, men har bare hørt et par av dem så gikk jeg lei :P

Anonymous poster hash: 4f32d...2ee
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ser jeg på Grand Prix :) Synes norges bidrag er bra jeg da. Liker Spania, Italia og Albania også. De har ikke sunget ennå da :)

Anonymous poster hash: 9e43c...1b2
stjernestøv
Skrevet

Jeg likte serbia også, frodig dame med god stemme og bra tekst. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg ikke sett på siden 80-tallet. Visste ikke det var GP i dag engang;)

Anonymous poster hash: 52cf4...e1c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte serbia også, frodig dame med god stemme og bra tekst. 

Så lagt synes jeg Norge er best :)

stjernestøv
Skrevet

Så lagt synes jeg Norge er best :)

Ok. Jeg syns Norge sin var kjedelig. Må være litt futt i :)

stjernestøv
Skrevet

Selvfølgelig ser jeg på Grand Prix :) Synes norges bidrag er bra jeg da. Liker Spania, Italia og Albania også. De har ikke sunget ennå da :)

Blir spennende å høre de da :)

stjernestøv
Skrevet

likte island sin men tror den ble slått ut i semien, men har bare hørt et par av dem så gikk jeg lei :P

Anonymous poster hash: 4f32d...2ee

Ja det er mange kjedelige og. 

stjernestøv
Skrevet

Nei, det har jeg ikke sett på siden 80-tallet. Visste ikke det var GP i dag engang;)

Anonymous poster hash: 52cf4...e1c

Såpass  :o

Skrevet

Ok. Jeg syns Norge sin var kjedelig. Må være litt futt i :)

Jeg synes ikke det må være futt jeg da, vakker sang derimot ja takk :) Fjorårets vinner var jo helt fantastisk :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg synes ikke det må være futt jeg da, vakker sang derimot ja takk :) Fjorårets vinner var jo helt fantastisk :)

Ja fjorårets likte jeg og hele hans/hennes vesen :)

Skrevet

Ja fjorårets likte jeg og hele hans/hennes vesen :)

Se der! Den var det ikke det jo ikke futt og fart i, men vakker sang og fin tekst og ikke minst en stor sangerinne :)

AnonymBruker
Skrevet

Latvia var råbra!

Skrevet

Har ikke sett mgp siden jeg selv fikk velge hvilken kanal tven skulle stå på dersom den i det hele tatt skulle stå på ;) Var en ren tilfeldighet at jeg visste at det var i dag. Var noen på treninga som sa de skulle se på. Jeg tenkte "jaha...hmmm....jeg er visst ikke særlig opplyst" :P

stjernestøv
Skrevet

Se der! Den var det ikke det jo ikke futt og fart i, men vakker sang og fin tekst og ikke minst en stor sangerinne :)

Jepp  :D Liker jo vakre sanger og store stemmer. 

stjernestøv
Skrevet

Latvia var råbra!

Nå husker jeg ikke den, husker bare de jeg liker godt-

stjernestøv
Skrevet

Har ikke sett mgp siden jeg selv fikk velge hvilken kanal tven skulle stå på dersom den i det hele tatt skulle stå på ;) Var en ren tilfeldighet at jeg visste at det var i dag. Var noen på treninga som sa de skulle se på. Jeg tenkte "jaha...hmmm....jeg er visst ikke særlig opplyst" :P

Visste det ikke jeg heller før samboeren sa "Å nei det er jo MGP i kveld", da måtte jeg jo bare se på  :P Han stakk ut. 

Skrevet

Visste det ikke jeg heller før samboeren sa "Å nei det er jo MGP i kveld", da måtte jeg jo bare se på  :P Han stakk ut. 

Hahaha :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...