Gjest Andreas Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg har Calvé Leg Pertes som en medfødt funksjonshemming i hoften. Jeg ble operert for dette som 2-åring. I den siste tiden har jeg opplevd litt endringer i hoftepartiet på det aktuelle beinet. Det føles som om jeg blir fort sliten akkurat rundt hoften etter å ha gått et stykke, eller etter å ha sittet i en spesiell stilling en stund. Noen ganger kommer det et knekk/en lyd fra hofta, dersom jeg f.eks. bytter beinstilling. Hva kan dette bety? Det er ingen smerte, men det føles ubehagelig med tretthetsfølelsen rundt hoften. Hva kan/bør gjøres med dette? Kan dette være forbipasserende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Andreas. Etter C.L.P. er man nok noe disponert for slitasjeendringer i leddet som kan dukke opp etter mange år. La legen din se på dette og evt. få det rtg. undersøkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.