AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 En av tre Nav-ansatte følte seg presset til å jukse med tall i NAVs effektivitetskonkurranse. Siden 2010 har Nav brukt målekort for å tallfeste hvor mange velferdstjenester de kan klare å produsere. Ifølge Dagbladet førte dette til en konkurransekultur som gjorde at en tredjedel av de ansatte følte seg presset til å manupilere tallene. http://www.dagbladet.no/2015/01/16/nyheter/pluss/innenriks/nav/37199181/ Hva slags sykt monstersystem er det myndighetene har skapt med NAV? Anonymous poster hash: fdd99...dc3 1 Siter
NEC1234 Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 Er ikke bra med for mye effektivitetstankegang innen helsemessige og sosiale tjenester. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Er ikke bra med for mye effektivitetstankegang innen helsemessige og sosiale tjenester. De er mer opptatt av sine interne statistikker enn å hjelpe brukerne. Anonymous poster hash: b99ef...722 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 Skrevet 4. juni 2015 Jeg lurer veldig på om de statistikkfører hvor mange uføretrygdede hver enkelt saksbehandler blir "årsak" til, hvor mange de får ut av uførekøen uten at de får uføre trygd og hvor lang tid de bruker på hver klient samtaler, formelle typer brev osv i snitt. Anonymous poster hash: e7011...d82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 Skrevet 5. juni 2015 Jeg lurer veldig på om de statistikkfører hvor mange uføretrygdede hver enkelt saksbehandler blir "årsak" til, hvor mange de får ut av uførekøen uten at de får uføre trygd og hvor lang tid de bruker på hver klient samtaler, formelle typer brev osv i snitt. Anonymous poster hash: e7011...d82 Helt sikkert. Anonymous poster hash: 0a3d3...b1b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.