Gå til innhold

Dritt tv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det er jo ingenting å se på på en lørdagskveld. Ser du på noe?

fiskepuddings
Skrevet

Det er jo ingenting å se på på en lørdagskveld. Ser du på noe?

Det er alltid noe på Netflix.

stjernestøv
Skrevet

Det er alltid noe på Netflix.

Ja kan jo alltids se en supernatural, men liker ikke se det så sent om kvelden. 

Skrevet

TV har bare dritt, omtrentlig. Når den en sjelden gang sendes en bra serie, er den forsinket med et halvt år. Jeg syns ikke jeg får så mye for penga, med 3000 i året - og det er for 1 kanal. Til sammenligning koster NetFlix 1068 per år. Jadda... ikke at det er grunn til å stemme FrP - i alle fall ikke når de har bevist at så godt som alt det de lover bare er snakk.

stjernestøv
Skrevet

TV har bare dritt, omtrentlig. Når den en sjelden gang sendes en bra serie, er den forsinket med et halvt år. Jeg syns ikke jeg får så mye for penga, med 3000 i året - og det er for 1 kanal. Til sammenligning koster NetFlix 1068 per år. Jadda... ikke at det er grunn til å stemme FrP - i alle fall ikke når de har bevist at så godt som alt det de lover bare er snakk.

Ja de burde fjernet lisensen, jeg ser omtrent aldri på nrk. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å ha en fri og uavhengig nyhetsdekning.

Anonymous poster hash: e05f9...556

stjernestøv
Skrevet

Det er viktig å ha en fri og uavhengig nyhetsdekning.

Åja.

stjernestøv
Skrevet

Får heller høre litt musikk da.

fiskepuddings
Skrevet

Er de spennende?

Det kommer an på hva du mener med spennende. Disse seriene handler ikke om det åndelige eller det overnaturlige.

stjernestøv
Skrevet

Det kommer an på hva du mener med spennende. Disse seriene handler ikke om det åndelige eller det overnaturlige.

Forstod det, bare lurte på om det var noe fart i dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Forstod det, bare lurte på om det var noe fart i dem. 

Det meste er fartsfylt hvis du går fra NRK, vel.

Anonymous poster hash: 40a39...38f

AnonymBruker
Skrevet

Det meste er fartsfylt hvis du går fra NRK, vel.

Noe i den duren, vel.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem radio, masse gode dokumentarer på NRK P2.

Anonymous poster hash: 0cb85...36f

stjernestøv
Skrevet

Ikke glem radio, masse gode dokumentarer på NRK P2.

Anonymous poster hash: 0cb85...36f

Hører ikke på radio, men bør kanskje begynne med det. 

Skrevet (endret)

NRK 1, 2 og 3/super + P1, P2 og P3. Tenk så mye fantastisk vi får for penga :P TV-lisensen er uten tvil de mest bortkasta pengene. Jeg kan ikke noe om Netflix, men kan man se NRK via netflix? Eller må man i tillegg ha f.eks rikstv?

Man kan si opp tv-lisensen og da er NRK ansvarlige for å komme og plombere tven.

Endret av Trine
AnonymBruker
Skrevet

NRK 1, 2 og 3/super + P1, P2 og P3. Tenk så mye fantastisk vi får for penga :P

P2 er verdt penga alene. 

Anonymous poster hash: f9463...01a

AnonymBruker
Skrevet

Hører ikke på radio, men bør kanskje begynne med det. 

Det bør du. 

Anonymous poster hash: f9463...01a

stjernestøv
Skrevet

NRK 1, 2 og 3/super + P1, P2 og P3. Tenk så mye fantastisk vi får for penga :P TV-lisensen er uten tvil de mest bortkasta pengene. Jeg kan ikke noe om Netflix, men kan man se NRK via netflix? Eller må man i tillegg ha f.eks rikstv?

Man kan si opp tv-lisensen og da er NRK ansvarlige for å komme og plombere tven.

Netflix har ingenting med nrk å gjøre, man betaler en sum pr måned for å ha netflix. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...