Gjest (Anonymous) Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Etter nyttår skal jeg slutte å kaste opp. Vil helst ikke legge på meg noe, så jeg har noen spørsmål: hvis jeg spiser 5 små måltider med 3 timers mellomrom, er det bra da? Har tenkt til å kjøpe krom tabletter for jeg har søtsug konstant...har du noen merker å annbefale?hjelper krom mot å få spisekick/kraftig søtsug? Jeg har en bmi på 20,5, så jeg er ikke undervektig. Har hørt at bulemikere som er veldig undervektige legger på seg når de slutter å kaste opp, mens de som er mere normalvektige heller går ned litt i vekt. Hva er riktig? Håper du kan svare meg for disse spørsmålene er veldig viktige for meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Har forsøkt Bio-Chrom med god effekt. Søthungeren ble dempet betraktelig etter å ha tatt krom i ca 2-3 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.