Gå til innhold

Tyrkia eller Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg har ikke vært i Tyrkia, men vi var i Bulgaria for to år siden. Vi var kjempefornøyde!!! Fint hotell, fin strand, hyggelig betjening, hyggelige folk i butikker og på gata, varmt deilig vann, badevakter på stranda etc. Våre barn var da 9, 12 og 14 år.

Vi bodde på Astoria hotell på Nessebar South Beach. Vi reiste med Apollo den gangen, men det ser ikke ut som Apollo har det hotellet nå. Det er imidlertid andre hoteller på samme stranda, som en kan bo på hvis en f.eks. reiser med Apollo.

Vi unngikk bevisst å velge hotell på Sunny Beach, som ligger litt lenger nord. Den stranda er kjent for mye festing og bråk, og jeg snakket med en norsk barnefamilie som hadde havnet der, og de var veldig misfornøyde med bråk fra gata om natta.

Vi vil gjerne reise tilbake til Bulgaria en gang :-)

Jeg har vært i Bulgaria en gang og det var det værste stedet jeg noen gang har vært. Vannet var ekkelt, var noen ekle innsekter i det og do-papir, bleier o.s.v. Maten smakte død og fordervelse. Det regnet biller. Jeg er ikke spesielt glad i syden, men Bulgaria opplevde jeg som tverrs gjennom bedriten. Var i Portugal en gang og der var det fint. Rent og ryddig. Friskt vann i sjøen o.s.v.

Madelenemie

Hva er din erfaring med disse plassene for å reise på ferie til?

Vi er 2 voksne og 1 barn og 1 tenåring.

Har ikke råd til så dyr ferie så disse plassene er billigst Anonymous poster hash: 26bac...636

Hei!

Jeg liker ikke reise på badeferie til muslimske land, så jeg ville valgt Bulgaria.

Det er såpass stor motstand i befolkningen mot hvordan vi fra vesten kler oss og oppfører oss i muslimske land, så da syns jeg kristne land er mer passende.

Min mann har villet reise både til Egypt og Tyrkia på badeferie, men jeg vil ikke, jeg ville til Iran, pga av arkeologiske funn, men da er jeg innstilt på å kle meg slik som sømmer seg der, og reiser mer for kulturopplevelser enn Strand og badeliv.

( nå boikotter jeg Iran så dit reiser jeg heller ikke)

Jeg likte ikke Tyrkia i det hele tatt. Vi var i Alanya.Det var utrolig varmt, langt over 40 grader de første ukene i juni. Jeg liker heller ikke den stadige prutingen på alt og innpåslitne selgere. i tillegg var det mye bråk overalt og byen hadde ingenting annet å se en en litt sliten strand og gater fulle av turister og masete kaféverter. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...