Gå til innhold

Aldri vært utenlands

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie

Er det veldig sært å aldri ha vært utenlands (bortsett fra en to dagers tur til Gøteborg engang på 80-tallet)? Anonymous poster hash: 5c07e...097

Hei!

Nei, jeg syns ikke det,

Jeg hadde neppe reist så mange steder om jeg ikke ble gift med en reiseløve.

Nå hygger jeg meg, men det har tatt årevis for meg å mestre reiser og køer og stress, og mas og nye omgivelser.

Jeg syns når man har ferie at man skal hygge seg, slappe av, jeg brukte flere dager på å slappe av på nye steder, nå går det bedre.

Jeg gleder meg til å reise nå for tiden, ikke selve reisen, men til å komme frem, sitte under et tre og drikke vin:-)

Se på nye planter og dyr, spise ute hver dag, snorkle og dra på museer.

Selv er jeg like glad i freden og roen på fjellet, jeg trenger ikke å fly langt for å være glad og få feriemodus.

Så vi mennesker er bare ulike.

Jeg syns ikke det er sært. Har vært i utlandet noen ganger, men jeg syns det er bedre å være i Norge. Jeg liker ikke hoteller. De fleste gangene jeg har vært i utlandet har det vært for å besøke familie. Da har jeg vært på samme sted hver gang og er kjent der så det går greit. Etter at jeg fikk hund ender ferier i utlandet bare med at jeg savner mine firbente venner. Og nå som jeg ikke har familie i utlandet lenger så har jeg bare ferier på fjellet, med telt og vennene mine :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...