future life Skrevet 1. juni 2015 Skrevet 1. juni 2015 Kan dette også ha sammenheng med for mye levaxin? Jeg skal ta blodprøve imorgen, men fikk ikke snakke med lege idag. Kan ta blodprøve likevel. Nå er jeg veldig svimmel når jeg snur på hodet, hjertet raser når jeg rører meg. Tok jo levaxin idag siden jeg skal ta blodprøve imorgen. Ellers kunne vel prøvesvaret blitt feil? Virker som om kroppen min er meget urolig, samtidig som den sier ifra at jeg må ta det med ro? Blir nesten skremt...og jeg er ikke lettskremt for sånne ting egentlig... 0 Siter
future life Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Skrevet 1. juni 2015 Hvilepuls er? 84, hjertet hugger liksom og endel ekstraslag. 0 Siter
ISW Skrevet 1. juni 2015 Skrevet 1. juni 2015 84, hjertet hugger liksom og endel ekstraslag. Da går kroppen på høygir. Ikke farlig høy puls men du bør definitivt snakke med legen synes i alle fall jeg. 0 Siter
future life Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Skrevet 1. juni 2015 Da går kroppen på høygir. Ikke farlig høy puls men du bør definitivt snakke med legen synes i alle fall jeg. Ja, må prøve på det i morgen. Skal ihvertfall få ta blodprøve og hoppe over levaxindosen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 Skrevet 1. juni 2015 84, hjertet hugger liksom og endel ekstraslag. Høres ut som om du har gått på en "overdosering". Dette er ikke farlig, så det er ingen grunn til å stresse seg ekstra opp. Det er dog ubehagelig når kroppen går litt på høygir. Anonymous poster hash: 8515e...5d6 0 Siter
future life Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Skrevet 2. juni 2015 Høres ut som om du har gått på en "overdosering". Dette er ikke farlig, så det er ingen grunn til å stresse seg ekstra opp. Det er dog ubehagelig når kroppen går litt på høygir. Anonymous poster hash: 8515e...5d6 Takk, er sikkert ikke farlig nei. Verste er at jeg ikke sover. Tror ikke jeg har sovet mere enn tre timer i gjennomsnitt pr natt siste uke. Lå våken til kl 7 nå også. Dette går nok over da, ikke dødelig ;-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.