Gå til innhold

Økt utbetaling som følge av økning av grunnbeløpet og dato for utbetaling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette gjelder uføretrygd. Grunnbeløpet økes jo fra 1. mai, og man får høyere utbetalt en eller annen gang på sommeren, sammen med etterbetaling fra månedene etter 1. mai. Er det i juli-utbetalingen dette kommer?

Anonymous poster hash: 521d2...00f

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette gjelder uføretrygd. Grunnbeløpet økes jo fra 1. mai, og man får høyere utbetalt en eller annen gang på sommeren, sammen med etterbetaling fra månedene etter 1. mai. Er det i juli-utbetalingen dette kommer?

Juni

Anonymous poster hash: fd881...865

AnonymBruker
AnonymBruker

Annonse

AnonymBruker

Herlig, takk. Flotte greier, dette blir redningen. :P

Fantastisk, øker med hele 1,92%. Nå har vi råd til å flotte oss med iskald tygdecola. 

Anonymous poster hash: 2c568...71c

AnonymBruker

Ja, ble først litt glad, men så kom jeg til å tenke på at det var 1,9%, som tilsvarer 200 kr kanskje. Grunnbeløpet har ikke økt mindre enn dette siden 1990.

Men, jeg er oppriktig bekymret for velferdsstaten. Jeg syns det er greit. Selv om det egentlige problemet er hvor mange søkkrike det er, som tjener penger på eiendom, ikke arbeid.

AnonymBruker

Selv om det egentlige problemet er hvor mange søkkrike det er, som tjener penger på eiendom, ikke arbeid.

Sånn går det med blå blå regjering. De prioriterer skattelettelse til de rike (både lettelser i kapital- og formuesskatt), og da må det strammes inn andre steder, altså blant de fattigste.

Anonymous poster hash: 9f284...79e

AnonymBruker

Jeg fikk nettopp etterbetalt hele 254,00 kr. Ikke dårlig!

Annonse

AnonymBruker

Jeg fikk nettopp etterbetalt hele 254,00 kr. Ikke dårlig!

Jeg har vært inne på banken min å sett. Og jeg har ikke fått noe penger, så nå tror jeg du tuller.

Anonymous poster hash: 8bc2d...84d

Jeg har vært inne på banken min å sett. Og jeg har ikke fått noe penger, så nå tror jeg du tuller.

Anonymous poster hash: 8bc2d...84d

Utbetaling i juni er den 18., så det er nok litt tidlig å begynne å se etter pengene. :)

AAP og dagpenger har egen utbetaling tidlig i juni, uføretrygd er sammen med den månedlige utbetalingen 19. juni.

Det har du helt rett i, har visst prøvd å fortrenge alle meldekort jeg måtte sende enn tidligere. :)

fiskepuddings

Satt med 150 kr ekstra etter skatt, det blir jo over 300 kr i mnd det :D Også får jeg igjen svimlende 1200 kr på skatten :) Håhå...denne sommeren skal jeg bli feit :P

Hvis det ikke lønner seg å nave, så vet ikke jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...