Lillemus Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Hvis det ikke lønner seg å nave, så vet ikke jeg. Jeg har en bekjent som har gått arbeidsledig et drøy halvår og nå har han begynt i 50% stilling. Han sier at for ham hadde det lønt seg økonomisk å fortsette å motta dagpenger 100%, men han holder ikke ut å gå hjemme lenger (han er ikke syk) så han velger å jobbe 50% og få 50% dagpenger, han er på jakt etter 100% stilling da. Så at det ikke lønner seg økonomisk å nave gjelder ikke alltid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har en bekjent som har gått arbeidsledig et drøy halvår og nå har han begynt i 50% stilling. Han sier at for ham hadde det lønt seg økonomisk å fortsette å motta dagpenger 100%, men han holder ikke ut å gå hjemme lenger (han er ikke syk) så han velger å jobbe 50% og få 50% dagpenger, han er på jakt etter 100% stilling da. Så at det ikke lønner seg økonomisk å nave gjelder ikke alltid. Sånn er det sikkert for noen som har tjent veldig godt tidligere. De alle aller fleste går ned i inntekt når man navet. Anonymous poster hash: 2c568...71c 0 Siter
NEC1234 Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 For de som ikke får eller fungerer i jobb lønner det seg selvsagt å nave... stor forskjell på 0,- kr og 5.500 kr + dekket "hus"leie. Så sånn er det med det. 0 Siter
fiskepuddings Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 For de som ikke får eller fungerer i jobb lønner det seg selvsagt å nave... stor forskjell på 0,- kr og 5.500 kr + dekket "hus"leie. Så sånn er det med det. Stemmer nok det, vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.