Gå til innhold

Skal/skal ikke.. Hva ville du ha gjort? Om slankekurs..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått på Grete Roede nettkurs og gått ned nesten 8 kg. Nå har jeg ca 3 kg igjen før jeg er fornøyd med vekta. Veier da 67 kg, er 166 cm høy.. Men er usikker på om jeg skal melde meg på ennå et kurs for å gå ned de siste kiloene. Synes det er vanskelig på egenhånd uten kursleder. Men så har jeg ikke så god råd og et ekspresskurs på 4 uker koster 1500 kr..

Hva ville du ha gjort dersom du var i mine sko?

Anonymous poster hash: 12eea...573

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har gått på Grete Roede nettkurs og gått ned nesten 8 kg. Nå har jeg ca 3 kg igjen før jeg er fornøyd med vekta. Veier da 67 kg, er 166 cm høy.. Men er usikker på om jeg skal melde meg på ennå et kurs for å gå ned de siste kiloene. Synes det er vanskelig på egenhånd uten kursleder. Men så har jeg ikke så god råd og et ekspresskurs på 4 uker koster 1500 kr..

Kan du ikke følge samme GT-system  som har du har brukt?

Anonymous poster hash: ad0d0...230

Nicklusheletida

Det er helt umulig å svare på uten å ha detaljert info om din økonomi og det skjønner jeg at du ikke vil legge ut her.

Jeg tenker dessuten at det er like viktig hvordan du lever etter at du har gått ned de 3 kiloene. Trenger du kurs nå, trenger du kanskje kurs da også for å holde på vekten ?

Like viktig som penger er hvordan du tenker.

Prøvd å fortsette slik du har gjort i løpet av det kurset du har gått nå. Det må du jo uansett, ellers kommer kiloene tilbake raskere enn raskt.

Jeg ville fortsatt å følge opplegget du har lært på nettkurset noen uker til, og så gradvis økt matinntaket noe. Ville ikke ha meldt meg på nytt kurs nå, men dersom du senere finner det vanskelig å holde stabil vekt, så kan kanskje du få råd til et stabiliseringskurs (eller hva det heter) i løpet av høsten.

Gratulerer med vel gjennomført nettkurs:-)

AnonymBruker

Jeg ville fortsatt å følge opplegget du har lært på nettkurset noen uker til, og så gradvis økt matinntaket noe. Ville ikke ha meldt meg på nytt kurs nå, men dersom du senere finner det vanskelig å holde stabil vekt, så kan kanskje du få råd til et stabiliseringskurs (eller hva det heter) i løpet av høsten.

Gratulerer med vel gjennomført nettkurs:-)

Dette var nok et godt forslag. Men må bare spørre, synes du 67 kg når jeg er 166 cm høy høres fremdeles mye ut? Kanskje jeg burde gå ned ennå mer...?

Annonse

Dette var nok et godt forslag. Men må bare spørre, synes du 67 kg når jeg er 166 cm høy høres fremdeles mye ut? Kanskje jeg burde gå ned ennå mer...?

Nei, jeg synes 67 hørs ut som en ok vekt. Jeg tror også det er viktig å fokusere på å stabilisere vekten i stedet for å prøve å bli tynnest mulig. Etter ca 10 kg vektnedgang, tror jeg stabilisering er den beste strategien:-)

Du er normalevektig i følge bmi og jeg synes ikke du skal stresse noe med å gå ned i vekt, men heller fokusere på å holde vekten. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...