AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Hei. Som sagt sliter jeg noe med at jeg gjør mye rart i søvne. Jeg har de mest livaktige drømmer, hvor jeg roper og skriker.For en uke siden drømte jeg at huset brant ned, jeg skrek og løp rundt i rommet mens jeg tok med meg mobil og pc og løp ut av huset. Dagen etter fant mamma meg liggende nede i svingen der vi bor, og jeg forsto ingen ting når jeg våknet, hvor jeg var og hvorfor ikke huset var brent ned...Jeg gjør så mye rart i søvne.. dette er bare en gang av mange. Og blir nesten litt redd for at jeg kan finne på å løpe ut og avgårde.. Dette har aldri vært et problem før. Blir kanskje litt rart at jeg tror det har noe med medisinen å gjøre, men dette skjedde først etter jeg startet med quetiapin. Jeg har dlri hatt noe problemer med slike ting tidligere Anonymous poster hash: 7be88...e87 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Aldri tidligere og sammenfall i tid mellom oppstart av søvngjengeri og medisinbruk taler for en årsakssammenheng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.