Gå til innhold

Bortkastet å gå til lege.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det var det jeg visste. Fikk ikke henvisning til øyelege, han mente øyelegen ikke kunne gjøre noe. Svimmelheten og hodepinen kunne komme seg av øynene, jeg måtte bruke briller. At jeg føler jeg går på skyer mente han var psykisk, men jeg kunne gå til optiker å se om synet var forandret. Han syns det var rart ikke psykiateren ikke hadde skrevet rekvisisjon da, sa det var bare sykepleieren som hadde snakket med han. Så liten vits i å gå til lege, han var en kjapp en. 

stjernestøv
Skrevet

Bortkastet tid og bortkastet vival. 

Skrevet

Det var det jeg visste. Fikk ikke henvisning til øyelege, han mente øyelegen ikke kunne gjøre noe. Svimmelheten og hodepinen kunne komme seg av øynene, jeg måtte bruke briller. At jeg føler jeg går på skyer mente han var psykisk, men jeg kunne gå til optiker å se om synet var forandret. Han syns det var rart ikke psykiateren ikke hadde skrevet rekvisisjon da, sa det var bare sykepleieren som hadde snakket med han. Så liten vits i å gå til lege, han var en kjapp en. 

Hvorfor kan du ikke bruker briller fast en periode for å se om det hjelper`?

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruker briller fast en periode for å se om det hjelper`?

Jo kan jo prøve å bruke dem. 

Madelenemie
Skrevet

Jo kan jo prøve å bruke dem. 

Hei!

Det syns jeg du skal:-) Også vær glad jeg ikke er din psykiater ;)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Det syns jeg du skal:-) Også vær glad jeg ikke er din psykiater ;)

Får gjøre det. Tror det hadde vært fint å hatt deg som psykiater  ;)

Stikkelsbær
Skrevet

Jeg kjenner ingen som er veldig glad i å gå med briller, men det er jo ikke noe en kan velge selv egentlig. Hvordan skulle det gått, hvis alle brillebrukere plutselig fant på å ta dem av seg?

Madelenemie
Skrevet

Jeg kjenner ingen som er veldig glad i å gå med briller, men det er jo ikke noe en kan velge selv egentlig. Hvordan skulle det gått, hvis alle brillebrukere plutselig fant på å ta dem av seg?

Hei!

Jeg greier ikke så godt bruke briller, så bruker bare når jeg MÅ.

Klarer ikke som andre å gå med briller, da er jeg bare opptatt av det forstyrrende på nesen.

og de ender på hodet,

Jeg må sitte hvis jeg skal ha på briller stort sett, ellers blir det for mye.

Men nå har jeg nylig fått noen merkelige solbriller med styrke fra nav som jeg ikke kjenner at jeg har på nesen, så de greier jeg faktisk å gå med:-)

De jeg har vist de til blir imponert, det er vist et kjent sportsbrillefirma i Europa som lager sportsbriller til Ol troppen m.fl.

stjernestøv
Skrevet

Da hadde de vel sett dårlig, men jeg ser ikke så dårlig. Det er for å korrigere synet. 

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Jeg greier ikke så godt bruke briller, så bruker bare når jeg MÅ.

Klarer ikke som andre å gå med briller, da er jeg bare opptatt av det forstyrrende på nesen.

og de ender på hodet,

Jeg må sitte hvis jeg skal ha på briller stort sett, ellers blir det for mye.

Men nå har jeg nylig fått noen merkelige solbriller med styrke fra nav som jeg ikke kjenner at jeg har på nesen, så de greier jeg faktisk å gå med:-)

De jeg har vist de til blir imponert, det er vist et kjent sportsbrillefirma i Europa som lager sportsbriller til Ol troppen m.fl.

Ja det er et ubehag med dem, de er bare i veien. 

Skrevet

Det er for å korrigere synet. 

Hvis du har samsynsproblemer eller (veldig) skjeve hornhinner, kan du føle deg dårlig hvis du bruker brillene for lite. 

stjernestøv
Skrevet

Hvis du har samsynsproblemer eller (veldig) skjeve hornhinner, kan du føle deg dårlig hvis du bruker brillene for lite. 

Jeg sjeler, det ene øyet ser i en retning og det andre øyet ser i en annen retning. Brillene skulle gjøre sånn at de så samme vei, vet ikke om jeg har tro på det. 

stjernestøv
Skrevet

Men nå skal jeg faktisk bruke brillene inne å se om hodepinen blir mindre...har jo migrene og da, og om svimmelheten forsvinner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...