Gå til innhold

Hvordan sende en stor mp4 fil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal sende en mp4 fil på over 1,7 GB. Synes det er for dumt om jeg skal måtte kjøpe usb penn og sende det i posten nå når teknolologien er kommet så langt.  Er det noen her som vet om den enkleste måten å sende en så stor fil over nettet?  Mottaker skal kunne legge det inn på sin egen maskin.

Anonymous poster hash: 107be...8b9
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406046-hvordan-sende-en-stor-mp4-fil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje via google drive? (forslag har ikke prøvd selv)

https://support.google.com/mail/answer/2480713?hl=en

ooptil 15gb for gratis også mer hvis du betaler)

Anonymous poster hash: 54632...ad9

Jeg mener det er det jeg har prøvd før.  Mottaker fikk se det, men ikke laste det ned.  Må kanskje finne ut litt mer om innstillinger.

AnonymBruker

Jeg skal sende en mp4 fil på over 1,7 GB. Synes det er for dumt om jeg skal måtte kjøpe usb penn og sende det i posten nå når teknolologien er kommet så langt.  Er det noen her som vet om den enkleste måten å sende en så stor fil over nettet?  Mottaker skal kunne legge det inn på sin egen maskin.

dropbox

Anonymous poster hash: cf550...4a9

AnonymBruker

dropbox

Anonymous poster hash: cf550...4a9

Jeg har en full dropbox som jeg ikke bruker.  Kan se om jeg klarer å få logget meg inn på den og se hvordan jeg bruker den for å få sendt fila.  Men mottaker må kanskje også ha drobox da?

AnonymBruker

Jeg skal sende en mp4 fil på over 1,7 GB. Synes det er for dumt om jeg skal måtte kjøpe usb penn og sende det i posten nå når teknolologien er kommet så langt.  Er det noen her som vet om den enkleste måten å sende en så stor fil over nettet?  Mottaker skal kunne legge det inn på sin egen maskin. Anonymous poster hash: 107be...8b9

Send via http://filemail.com

Anonymous poster hash: ad985...913

Annonse

Jeg mener det er det jeg har prøvd før.  Mottaker fikk se det, men ikke laste det ned.  Må kanskje finne ut litt mer om innstillinger.

Lenge siden jeg har sendt noe via Google drive, men tror du kan høyreklikke fila og velge å dele den. Så får du en link du deler med den som skal ha den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...