Gå til innhold

Si noe feil ?

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Jeg har tenkt en del på dette i det siste. Jeg er veldig glad i at mennesker er tydelige med meg, slik at jeg vet litt mer hvor jeg har dem. Da blir jeg roligere og synes det er lettere å forholde meg til dem.  På grunn av dette ønsker jeg også å være tydeligere. Jeg vil tørre å stå for mine egne meninger og være tydelig i hva jeg sier. 

Og som du sier det er en del mennesker som ikke liker føyelige mennesker som ikke gir en noen motstand heller, så man kan vel ikke klare aldri si noe feil eller gjøre noe feil. 

Hei!

Nettopp.

Hvis jeg ikke møter motstand, motargumenter og uenighet hos andre, da over tid,  ja da begynner jeg å lure.

Jeg trekker meg nok litt unna, for jeg oppfatter det som at her er det noe som ikke er bra.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Jeg har vel innsett at jeg er dårlig på å vurdere dette selv. Så jeg ser ikke så mange andre løsninger.

Har du rukket teste det ut enda, med å gå etter deg selv som mal?

umakenverdt
Skrevet

Har du rukket teste det ut enda, med å gå etter deg selv som mal?

Prøver å være litt mer tydelig på hva jeg ønsker, selv om det er vanskelig. Det er en ting jeg selv setter stor pris på. Jeg fikk til og med en kommentar fra en av mine venner på at jeg var blitt flinkere på å bestemme :) Selv om det er kjempeskummelt prøver jeg litt i det små.

Ellers synes jeg det er litt vanskelig fordi jeg synes at jeg selv som mal også er litt diffust. Jeg har generelt vært veldig føyelig og det er litt vanskelig å finne ut av hva jeg egentlig mener om en del ting. Men jeg jobber med det.

Skrevet

Prøver å være litt mer tydelig på hva jeg ønsker, selv om det er vanskelig. Det er en ting jeg selv setter stor pris på. Jeg fikk til og med en kommentar fra en av mine venner på at jeg var blitt flinkere på å bestemme :) Selv om det er kjempeskummelt prøver jeg litt i det små.

Ellers synes jeg det er litt vanskelig fordi jeg synes at jeg selv som mal også er litt diffust. Jeg har generelt vært veldig føyelig og det er litt vanskelig å finne ut av hva jeg egentlig mener om en del ting. Men jeg jobber med det.

Så flott! Det kan være ganske så interessant (og krevende!) å finne ut hvor ens egne grenser går, spennede tid i møte :-)  

Det virker som om dere jobber som et godt team du og din behandler.

umakenverdt
Skrevet

Så flott! Det kan være ganske så interessant (og krevende!) å finne ut hvor ens egne grenser går, spennede tid i møte :-)  

Det virker som om dere jobber som et godt team du og din behandler.

Ja, hun spurte om jeg synes hun var for konfronterende og at det ble for vanskelig, men jeg synes det er fint at hun er slik. Det er utmattende, men gir meg utrolig mye. Det er veldig lærerikt å merke hvordan jeg reagerer på det hun sier. Jeg får så mye å tenke på og jobbe med.

Skrevet

Ja, hun spurte om jeg synes hun var for konfronterende og at det ble for vanskelig, men jeg synes det er fint at hun er slik. Det er utmattende, men gir meg utrolig mye. Det er veldig lærerikt å merke hvordan jeg reagerer på det hun sier. Jeg får så mye å tenke på og jobbe med.

Er du på 50% fortsatt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...