Gå til innhold

Hvor skal du på ferie i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie

Hei!

Vi skal 17 dager til Toscana,

så skal vi til Langedrag naturpark og revesafari og på fjellturer:-)

Og de eldste har fått jobb og skal bare være med til Toscana:-) pluss en uke på fjellet.

Noe som er nytt og rart, men jeg er utrolig glad for at de har fått sommerjobb.

"Hovedferien" med mann, tenåringssønn og sistnevntes kamerat blir ti dager i Toscana.

Junior skal spille fotballcup på Jylland, da har vi foreldrene planer om å feriere i området samtidig.  Vi skal nok også se noen kamper, men ikke være sjåfører eller ha annet ansvar for laget.  Det blir vår første ferie som varer lenger enn 2-3 dager og som er fri for både barn og gamle foreldre, siden 80-tallet :)

Resten av ferien blir delt mellom hytteliv og heimen, bl.a. skal jeg ha hjemmeferie mens junior spiller Norway Cup. 

Annonse

Blir tre-fire uker på og ved sjøen :).

Reiser helst ikke utenlands i sommerferien; den norske sommeren er for kort. Reiser heller andre tider på året.

Men ikke helt umulig at jeg får lyst på en utenlandstur om sommeren blir så dårlig som noen spår.

Nicklusheletida

14 dager til Spania med verdens beste kjæreste, hans sønn, min yngste datter,  kameraten til kjæresten min ( Og muligens hans kjæreste også ), Kameratens sønn og datter.  Kameratens datter er like gammel som min datter. 

Var på samme sted med dem i fjor også og nå skal datteren min bli med. Dette blir bra. Gleder meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...